Možné těhotenství - nutkání čůrat

Anonymní
22.3.20 12:26

Možné těhotenství - nutkání čůrat

Ahoj, potřebuju pomoct, prosím. Bohužel se stalo, že 8. března jsem měla nechráněný styk. Přítel si je jistý, že se nemohlo nic stát, ale já tedy opravdu ne. Strašně se bojim, že jsem těhotná, protože dítě si teď opravdu dovolit nemůžu, stále studuju. Už od úplně od začátku jsem z toho ve stresu a nevim jestli mám nějaké příznaky nebo ne. Kolem 12. března jsem měla pocit, jakoby se o mě pokoušela nějaká chřipka. Kašlání a zvláštní pocit na hrudi. Potom bolesti hlavy a včera mě začal bolet podbřišek a k tomu se přidalo nutkání chodit na malou. Bolest ustoupila na minimum, ale ten pocit, že potřebuju pořád na malou mám furt. Myslíte si, že můžu být těhotná? Zánět močáku mít nemůžu, jelikož jsem už přes týden jenom doma, takže jsem neměla ani kde prochladnout. Menstruaci mám pravidelnou, mám ji dostat 29. března, ale do tý doby se asi zbláznim. Antikoncepci jsem nikdy nebrala. Děkuju za pomoc. :( :)

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

Lynx.lynx
22.3.20 12:31

Zánět močáku nedostaneš jen z prochladnutí.

• Nahlásit
  • Citovat
4761
22.3.20 12:42

Klidně můžeš mít zánět močáku, je často způsobený zavlečením e. coli do močové trubice (mimo jiné např. rizikovým chováním a nedostatečnou hygienou při sexu ;) ). Kdy čekáš MS?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
22.3.20 12:46

@Lynx.lynx
A můžu mít zánět, ikdyž mě nic nepálí ani nebolí?

• Nahlásit
  • Citovat
Anonymní
22.3.20 12:47

@Michelle_M
MS čekám 29. března

• Nahlásit
  • Citovat
Anonymní
22.3.20 12:49

Taky mě trošku děsí ty příznaky kolem a četla jsem že, příznaky na zánět jsou velmi podobné příznaku těhotenství.. Tak já nevim

• Nahlásit
  • Citovat
1146
22.3.20 12:59

Pošli chlapa do lékárny, ať koupí těhotenský test a močový diagnostický test a máš hned jasno.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
22.3.20 13:21