Možné těhotenství, role ženy

Anonymní
12.3.21 22:53

Možné těhotenství, role ženy

Zdravím. :mavam: Nevím, jestli sem tohle patří, ale nemám nikoho jiného s kým bych tohle mohla probrat.
Je to pátý den, kdy měla přijít menstruace, ale nepřišla. Příznaky mám stejné jako před ms - bolestivé prsa, bolest v podbříšku, změny nálad. Akorát se k tomu tentokrát přidala větší únava. Test jsem si nedělala. Asi by se dalo očekávat, že si ho v takové situaci udělám, ale já se bojím. Nechci vědět, jestli jsem těhotná. Naposledy to skončilo potratem a teď se bojím, že to dopadne zase stejně. (Asi největším šokem pro mě bylo zjištění, že se to může stát i ve dvaceti). Tak se tímto jakoby snažím chránit. Protože když ty dvě čárky neuvidím, když o tom nebudu mluvit s přítelem, třeba mě to nakonec tolik nesebere jako naposledy. Asi vám to bude připadat hloupé. Možná nezodpovědné.

Studuju vysokou školu, s přítelem bychom se chtěli brát. Jeho rodiče na nás docela tlačí ohledně dětí. Možná úplně netlačí, ale takový je můj pocit. Každou návštěvu mluví o tom jak budeme mít děti tak bude tohle a tohle. A u mě to došlo do takové fáze, že se mi k nim nechce chodit. Připadám si jako bych už (když to řeknu nejvíc blbě) nesloužila k ničemu jinému, jen abych jim dala vnoučata.
Pak vlastně ani nevím, jak se ohledně toho cítím já sama. Cítím jen tlak a očekávání. A nenávist k představě, že to jediné co teď jsem… je budoucí máma, starající se o domácnost.

Nevím, jestli to někdo tady pochopí. Ani vlastně nevím co bych chtěla slyšet. Jenom se na to cítím sama.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
7432
12.3.21 23:02