Možné těhotenství, tlak v pochvě a špínění?!

Napsat příspěvek
4252
6.4.17 20:17

@k.cmiel Pokud by nebyl ani duch, tak příznaky nejsou těhotenské. Tělo může začít reagovat na těhotenství okamžikem uhnízdění oplodněného vajíčka v děloze. Od toho okamžiku se začíná do těla uvolňovat hormon HcG - a na to může tělo reagovat (u každé ženy jinak, většinou nijak). A pakliže tělo reaguje na HcG, objevíš ho těhotenským testem.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
4252
6.4.17 20:19
@k.cmiel píše:
A o to mi jde. ;)
A ještě abych ujasnila, mám doporučenou aplikaci, kde zadam jak dlouhy mam cyklus, zadávam MS a vyhodnotí mi to ovu dny :oops: kamarádka s tím otěhotněla tak těžko říct co je na tom pravdy. :nevim:

Já se spoléhat na takové aplikace, tak jsem bezdětná :mrgreen: Takhle jsem se spolehla na výpočet plodných dní, když poslední MS byla 8.9. a s manželem jsme počkali s nechráněným sexem „pro větší bezpečnost“ až na říjen, kdy jsem to měla „každým dnem dostat“. A jsem v sedmém měsíci :mrgreen:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
16
6.4.17 20:22
@Icestar píše:
@k.cmiel Pokud by nebyl ani duch, tak příznaky nejsou těhotenské. Tělo může začít reagovat na těhotenství okamžikem uhnízdění oplodněného vajíčka v děloze. Od toho okamžiku se začíná do těla uvolňovat hormon HcG - a na to může tělo reagovat (u každé ženy jinak, většinou nijak). A pakliže tělo reaguje na HcG, objevíš ho těhotenským testem.

Ano ale obvykle 3-4tt ;)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
714
6.4.17 23:55
@k.cmiel píše:
A o to mi jde. ;)
A ještě abych ujasnila, mám doporučenou aplikaci, kde zadam jak dlouhy mam cyklus, zadávam MS a vyhodnotí mi to ovu dny :oops: kamarádka s tím otěhotněla tak těžko říct co je na tom pravdy. :nevim:

Sorry, ale při braní HA je tahle aplikace na houby, protože pokud bereš prášky, ovulaci prostě nemáš. Nemáš, jakýkoliv kalendář/aplikace je Ti na nic. Pokud vynecháš, tak se sice ovulace může objevit, ale rozhodně ne v závislosti na délce cyklu (což počítá ta aplikace), ale spíše v určitém rozmezí od vynechání tablety (mě gynekolog říkal, že tak za 3-4 dny).
Test má cenu dělat nejdříve 14 dní po rizikovém styku, dříve může být výsledek falešně negatiivní. Jinak po 14 dnech by duch u většiny žen byl, protože zahnízďování bývá 7 - 10 den a od té chvíle se začíná vylučovat hcg hormon. Každopádně i tak doporučuji udělat pro jistotu testy dva se dvoudením rozestupem…

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
16
7.4.17 11:43
@A666 píše:
Sorry, ale při braní HA je tahle aplikace na houby, protože pokud bereš prášky, ovulaci prostě nemáš. Nemáš, jakýkoliv kalendář/aplikace je Ti na nic. Pokud vynecháš, tak se sice ovulace může objevit, ale rozhodně ne v závislosti na délce cyklu (což počítá ta aplikace), ale spíše v určitém rozmezí od vynechání tablety (mě gynekolog říkal, že tak za 3-4 dny).
Test má cenu dělat nejdříve 14 dní po rizikovém styku, dříve může být výsledek falešně negatiivní. Jinak po 14 dnech by duch u většiny žen byl, protože zahnízďování bývá 7 - 10 den a od té chvíle se začíná vylučovat hcg hormon. Každopádně i tak doporučuji udělat pro jistotu testy dva se dvoudením rozestupem…

Ano, to máte pravdu. Nebyla to tedy OVU podle kalendáře, ale po těch 3 dnech. Určitě testy udělam. Chci být jistá s výsledkem tak ještě počkám. ;)
Děkuji za odpověď. Zase jsem o něco chytřejší. :oops:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
714
7.4.17 17:16
@k.cmiel píše:
Ano, to máte pravdu. Nebyla to tedy OVU podle kalendáře, ale po těch 3 dnech. Určitě testy udělam. Chci být jistá s výsledkem tak ještě počkám. ;)
Děkuji za odpověď. Zase jsem o něco chytřejší. :oops:

Po těch 3 dnech ovu být mohla ale nemusela, jednak záleží na tom, v jakém týdnu jsi pilulku zapomněla vzít (obecně bývá nejrizikověnší první týden po pauze mezi paltíčky, protože ta hladina hormonů ještě není vyrovnaná; další týdny už bývají méně rizikové - třeba u mé HA bylo psáno, že při vynechání jedné tablety v druhém týdnu se nic neděje) a taky jak Tvoje tělo na ten hormonální spád zareaguje, někomu se spustí ovulace při vynechání jedné tablety, někomu ne. Každopádně ta možnost otěhotnění zase tak velká není.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
16
7.4.17 21:19
@A666 píše:
Po těch 3 dnech ovu být mohla ale nemusela, jednak záleží na tom, v jakém týdnu jsi pilulku zapomněla vzít (obecně bývá nejrizikověnší první týden po pauze mezi paltíčky, protože ta hladina hormonů ještě není vyrovnaná; další týdny už bývají méně rizikové - třeba u mé HA bylo psáno, že při vynechání jedné tablety v druhém týdnu se nic neděje) a taky jak Tvoje tělo na ten hormonální spád zareaguje, někomu se spustí ovulace při vynechání jedné tablety, někomu ne. Každopádně ta možnost otěhotnění zase tak velká není.

Byl první no. Vím jak to chodí s těmi týdny to jo. Ale nikdo nemuže vědět, není člověk jako člověk. :oops: Tak uvidíme. Necháme se překvapit. :lol:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama