Musí být u zánětu šlach ruka oteklá?

26.2.20 21:58

Musí být ruka oteklá u zánětu šlach

Zdravím mamči, už měsíc mě trápí bolest zápěstí až lokte, ortézu nosím a žádná změna pracuji jako číšnice a nosila jsem denně min 4 hodiny tácy v kuse. Ruka mě bolí na prohmat, umýt si vlasy je nemožný a co teprve namazat rohlík nebo udělat obyčejný culík. Ale ruka není oteklá ani červená. Je to zánět šlach nebo ne?
Děkuji mockrát za odpověď

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

PHV
1231
26.2.20 22:11

Když jsem měla zánět šlach, měla jsem otok i začervenání. Měla jsem tam jakoby takovou oteklou bouli. Ale těžko říct možné je asi všechno :think:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
26.2.20 22:15

@PHV
Dobře děkuji mockrát

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1874
26.2.20 22:19

Zkus se obratit na neurologa a pozadat o vysetreni EMG, muzou to byt karpaly. Mam ted stejny problem, karpaly uz mi chteli operovat, coz sem tehdy ja kra… odmitla :nevim: Ono to byva v ty gastronomii casto, sama sem z oboru puvodne. Ted jen doma, cekajici potomka, takze mne ruky prekvapily. Dle ortopeda se karpaly hlasi o slovo :think:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
7537
26.2.20 22:21

Taky bych zkusila raději zajít k doktorovi, než to řešit a hádat tady. Pokud jsi zápěstí přetěžovala jednostranně, tak to vypadá na karpály.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
26.2.20 22:25

Ja mam zanety slach chronicky uz dlouhy roky a nikdy jsem otok ani zacervenani nemela…na par dnu mazu analgetickou masti a pouzivam ortezu. Pak se to na nejakou dobu zlepsi…

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
26.2.20 22:39

Děkuji za odpovědi zítra už jdu k ortopedovi ale chtěla jsem vědět ce by mi mohl říct, jaké jsou možnosti a tak. Při karpálech prý brní prsty a to mě nebrní tak nevim :nevim:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
746
27.2.20 06:50