Kolik by měl kojenec pít umělého mléka?

Anonymní
13.7.21 15:40

Musí mimi vypít každý den stejně ml UM?

Zdravím, 7tydenni syn má 5060g, 55 cm
Kolik by měl za den vypít UM?
A dal musí každý den vypít stejně ml UM
Třeba v pátek si vypil 610 ml
v sobotu si vypil 520ml za celý den
v neděli si vypil za celý den 650 ml
Vcera 730 ml
Je to v pořádku? Nebo by měl pít každý den stejne?

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
812
13.7.21 15:47

Určitě nemusí pít každý den stejně. Jeden den má menší hlad, další den větší. To je přirozené a lidské. To doporučené množství je pro představu, ne že každý den musí vypít tolik a tolik a běda, jak to nedodrží. Jestli s UM jinak problém nemá a přibírá, tak mu dej, kolik chce a nestresuj se.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6133
13.7.21 15:47

Ty jíš a piješ každý den stejně?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1129
13.7.21 15:49

Nejsem odborník, ale myslím, že ne..I my dospělí máme dny, kdy máme větší chuť k jídlu, větší žízeň a naopak dny, kdy toho tolik nesníme a nevypijeme. Důležité je, aby to nebylo opravdu nějak výrazné. Určitě v horku pít musí, pokud jste plně na UM, možná by nebylo od věci, aby si cucunul i trošku kojenecke vody, ale pokud není vedro, tak není úplně nutno. Mrkni na tabulky, pokud tě to opravdu zneklidňuje,: jsou určitě na netu.Dle mě pije dost. Takže když jeden den vypije méně, žádné tragedie se nestane.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
24473
13.7.21 15:51
@Anonymní píše:
Vcera 730 ml

ne mimi není elektrický přístroj, ale živý tvor a fakt nemusí pít každý den stejně, použij zdravý selský rozum

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
13.7.21 15:52
@annali píše:
Určitě nemusí pít každý den stejně. Jeden den má menší hlad, další den větší. To je přirozené a lidské. To doporučené množství je pro představu, ne že každý den musí vypít tolik a tolik a běda, jak to nedodrží. Jestli s UM jinak problém nemá a přibírá, tak mu dej, kolik chce a nestresuj se.