Musime se rozejit, i kdyz oba nechceme?

Anonymní
10.10.20 23:33

Musime se rozejit, i kdyz oba nechceme?

Ahoj,
doufám, že byste mi mohli pomoct. S přítelem jsme už tři roky a našli jsme v sobě spřízněné duše, byla to láska na první pohled. Bohužel, před asi rokem nakousnul téma, že by chtěl v blízké budoucnosti děti, protože je to jeho životní touha. Jelikož je mezi námi rozdíl 8 let, tak je asi přirozené, že já po dětech ještě netoužím a v příštích pár letech je rozhodně neplánuju. Od té doby tenhle problém řešíme, ale zatím jsme to pokaždé nějak vyřešili/odsunuli. Teď už mi ale sdělil, že to nechce nějak posouvat a že v blízké budoucnosti by ty děti chtěl, jenže já ještě studuju a navíc ten pud zatím nemám. Zdá se, že se v této oblasti asi nedohodneme a hrozí rozchod, což ani jeden z nás nechce a oba bychom to těžce nesli, hlavně tedy já.
Proto bych vás chtěla poprosit o jakoukoli radu, jak zachránit náš vztah, jsme už úplně zoufalí.
Děkujeme oba.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
899
10.10.20 23:33

Kolik vam je let?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
10.10.20 23:37

Kam spěchá?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
24682
10.10.20 23:44

Tak směrodatný je váš věk. Pokud chcete spolu zůstat, holt se budete muset dohodnout na nějakém kompromisu. Ty ještě studuješ, to je dost pádný argument, proč ještě nechceš dítě mít. Ale bylo by asi dobré si udělat nějaký plán. Kdy budeš mít dostudováno? Pak chápu rok dva praxi, ale po ní už bys s dítětem otálet neměla, pokud nechceš o partnera přijít. Předpokládám, že to ti bude mezi 25 - 30 lety a to je na první dítě optimální věk.
Předpokládám teda, že finanční zajištění a bydlení vyřešeno máte…Pokud ne, je nutné ještě prodebatovat tohle.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
10.10.20 23:46

@nakreslenypanacek No, on vždycky říkal, že je to jeho žiovtní priorita, už od dětství. Řekl mi, že se necítí bez toho kompletní.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
60546
10.10.20 23:53