Reklama

Můstek - celokeramiku nebo metalokeramiku?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Adnil78
Zasloužilá kecalka 769 příspěvků 17.04.18 12:18
Můstek - celokeramiku nebo metalokeramiku?

Ahoj holky, jdu si pro radu a vaše zkušenosti. ;) Mám dočasný (pryskyřicový) můstek na předních zubech od 3 vlevo do 4 vpravo. Protože mi zároveň byla trhaná 2 vpravo a 4 vpravo, tak mám tento dočasný (vypadá krásně přirozeně) a v srpnu mi bude nahrazen novým. Mám se rozhodnout, jestli chci můstek metalokeramický za cca 39 tisíc nebo celokeramický za cca 60 tisíc. Když jsem se ptala lékaře, tak mi řekl, že oba dva jsou kvalitní jen ten keramický vypadá esteticky trochu lépe ale prý tak cca o 15%. Tak teď nevím. Zainvestovat do celokeramiky nebo si nechat vyrobit metalokeramiku, když rozdíl vzhledu je jen 15%? :nevim: Proto prosím o radu vás, které máte můstek na předních zubech o vaše zkušenosti a radu. Peníze na něj mám i když se mi úplně z nich vydávat taky nechce. A jak je to s kousáním? Já teď s tím náhradním jím tak, abych do ničeho tvrdého předními zuby kousnout nemusela. Takže jablko a podobně je teď pro mě tabu. Děkuji za vaše rady. :)

Reklama

Reakce:

nozu
Extra třída :D 11473 příspěvků 17.04.18 12:40

Kvuli prednim zubum bych sla do celokeramiky. mela jsem metalokeramiku na 5 a 6 a u dasne mi prosvital ten kov a nebylo to hezke. u prednich zubu bych toto neriskovala.

Heivka
Závislačka 2970 příspěvků 17.04.18 12:49

U předních zubů určitě celokeramiku. já mám metalokeramiku na horní pětce a dost to obarvilo dáseň. Na druhé straně mi budou dělat implantát taky na pětce a už tam půjde celokeramika, protože narozdíl od jeho „kolegy“ z druhé strany je tenhle vidět při úsměvu (mám na jedné straně drobnější zuby než na druhé, pusu mám naštěstí rovnou).

Future.Me
Ukecaná baba ;) 1053 příspěvků 17.04.18 12:50