Muž na RD - jsem špatná máma?

Anonymní
24.3.21 23:07

Muž na RD - jsem špatná máma?

Ahoj,
na začátku se omlouvám za anonym, ale chodí sem rodina a nechci aby to ještě víc rozebírali..
Ráda bych věděla váš názor na naší situaci. S manželem jsme spolu 11 let a máme doma tříměsíční miminko. Manžel je úžasný chlap, který mi dává vše co potřebuji a zastane jakoukoliv práci.. Neexistuje pro něj dělení mužské vs. ženské práce. Náš vztah je až na jednu krizi ze začátku bez větších hádek a sporů. Finančně jsme na tom taky dobře, já jsem učitelka, on úspěšný obchodní zástupce. U jeho práce je ale problém ten, že jeden měsíc přinese domů 13 000 a druhý třeba i 60 000. A může se taky stát, že bude domů chodit pouze se základem, tedy 13 000. Já mám plat jistý a pořád stejný. Proto jsme se dohodli, že po skončení PPM nastoupí na RD manžel, bude s malým doma a pracovat budu já. Mě to nevadí, jsem odjakživa trochu kariéristka a 3 roky na RD je pro mě děsivá představa. Tady jsou tedy důvody, proč manžel nastoupí na RD:
1. Finance
2. Moje kariéra
3. Pracovní doba (on dělá i víkendy, státní svátky) a já jen Po-Pá max do 15h
Tak to by byla naše aktuální situace. Toto všechno jsme vysvětlili našim rodinám (tchyně, naši, ségra) a všichni se shodli na tom, že já jsem ta špatná. Že jsem špatná máma, když půjdu radši do práce, než abych byla s dítětem doma. Že trápím manžela :roll: Že chlap to nemůže zvládnout a já nechám dítě jemu.. Tak prosím o Vaše názory.. Dělá to ze mě špatnou mámu? Malého miluji nadevše, manžela taky ale cítím, že takhle to bude fajn..

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
19814
24.3.21 23:15

Hele, když tady napíšu, že mi naprosto vyhovuje, že děti dům i zahrada jsou skoro jen na mě a manžel se věnuje práci na 100%, tak je to blbě taky. Si nevybereš… :mrgreen:
Nikomu nic nevysvětluj, hlavně, že to vyhovuje vám, ne?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
458
24.3.21 23:16