Může se změnit povaha dítěte?

196
13.11.08 14:53

Může se změnit povaha dítěte?

Ahoj,

naše tříletá dcerka se za poslední dva tři měsíce strašně změnila. Bývala společenská, milovala děti, cvičení, plavání a společný hry a naopak doma si vůbec nevyhrála. Teď si vydrží hrát třeba dvě hodiny doma a nikam nechce chodit, s dětma si nechce hrát, všude se stydí, na cvičení brečí, prostě úplně jiný dítě. Čekám druhý a navíc pomalu zkoušíme (zatím s problémy) školku (nemoci a pláč), ale nepřipadá mi, že by to mohlo být všechno tím. Pozorovali jste kolem tříl let věku dítěte, že by se takto „vykolejily“ a pak se zase vrátily, případně (nedej bože! ) nevrátily do starých kolejí ?

díky za reakce

A.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

1652
13.11.08 15:11

Nejsem odborník, ale tipuju to na reakci na školku…nabízí se to podle toho co píšeš…asi potřebuje víc času, klid…přece jen je školka docela zápřah, velká změna, musí se s tím srovnat…chce to asi trpělivost

Z.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2753
13.11.08 16:41

jestli to zacalo az po nastupu do skolky, tak hledej pricinu v tom, urcite.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2733
13.11.08 17:22

školka plus těhotenství taky 100%, děti těhu vycítí a poslední měsíc před porodem byl syn na mě nasátý furt jak klíště. a školka je obrovská změna zvlášť pro citlivější dítě. prostě vydržet!

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
857
13.11.08 18:57

Holky mají nejspíš pravdu.

Ale nemusí to tak být - moje mladší dcera, nebojácná dračice a živel, měla takové kritické mamánkovské období krátce před 3. rokem, loni touhle dobou - do školky nechodila (nastoupila až letos v 3,5r bez problémů), já jsem 2× týdně chodila do práce, ale už déle než rok, a najednou se na mně strašně pověsila a propadala hysterii, jen co jsem se hnula z domova. Asi za měsíc to přešlo. Takže to může být i takové období, zostřeno školkou.