Může to být alergie na paracetamol?

  • Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
90
15.5.22 22:09

Může to být alergie na paracetamol?

Zdravím, při požití paralenu, ať už v jakékoli podobě se mi v krku vytvoří knedlík a na hrudní kosti se objeví tupá bolest která vyzařuje až do zad a při každém nádechu se ta bolest malinko stupňuje… Není to nic strašného, ale je to strašně nepříjemné. Tento stav trvá přibližně hodinu a pak to samo odezní. Nedávno mi kamarádka dala migralgin, který mi způsobil totéž. :roll: A dneska jsem zjistila, že taktéž obsahuje paracetamol, tak mě zajímá z čeho to může být.. děkuji za odpovědi

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2508
16.5.22 07:37

Ano, může to být z toho.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
34527
16.5.22 07:44

@Traceyy je to pravděpodobně alergie, a už Paralen neber - může se to rapidně zhoršit a můžeš se po dalším požití začít regulérně dusit - a to fakt nechceš

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
38364
16.5.22 08:10

Já myslím, že ti spíše tableta uvízne v jícnu a dráždí. Možná by pomohlo to pořádně zapít nebo zajíst kouskem chleba. Na paralen jsou alergie vzácné a taky taková rychlá alergická reakce bez vyrážky? Nicméně možné je všechno.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8402
16.5.22 08:13

@Traceyy

ne, tohle nevypadá jako alergická reakce, fakt ne  :think:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3024
16.5.22 08:41

Tohle se mi stava u ruznych tablet. Nekdy ano, nekdy ne. Videla bych to na ten jicen, jak pise @Pudloslava

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
90
16.5.22 09:43

Ale já mívám stejnou reakci, i přes paralen v prášku, který se rozpouští ve vodě :roll:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat