Může za to štítná žláza?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 28.04.19 01:42
Může za to štítná žláza?

Ahoj, jdu si k vám pro radu, jestli někdo nemá s tímhle zkušenosti. Je mi 20 let, a asi před 3 lety mi byla zjištěna špatná funkce štítné žlázy (bohužel teď už nevím jestli se jednalo o zvýšenou nebo sníženou) brala jsem Letrox 50. Před rokem jsem odjela do Anglie, byla jsem na vyšetření před odletem a bylo všechno v pořádku. Vím, ze tohle je už na pořad, ale v Anglii jsem si žádného endokrinologa nenašla, a vysadila jsem prášky úplně. Teď je neberu rok, jsem zpět v ČR, už jsem objednána k lékaři tady. Ale poslední měsíc jsem strasne unavená, v noci nemůžu usnout, a když usnu tak se probudim, buši mi srdce, mám navaly horka, sevre mě strašná úzkost a panika a nevím co se deje. Nic mě nebavi, koníčky co dřív, jako bych to vůbec nebyla já, nemam náladu na kamarádky, na nic, chuť k jídlu skoro taky žádnou, ale nepribiram a ani jsem nezhubla, mám pořad studené ruce i nohy,,tak mě zajímá jestli tyhle depresivní stavy muže způsobovat stitna žláza a jestli některá z vás má s tímhle zkušenosti. Myslíte si ze se to všechno vrátí do normálu až mi doktorka zase napíše prášky? Protože jestli to není tímhle tak už mě fakt nic nenapada a jsem z toho zoufalá :nevim: :zed:

Reakce:
Prtulak
Kecalka 465 příspěvků 28.04.19 02:43

Štítná žláza dokáže udělat opravdu hodně divoký zdravotní stav. Nicméně nechápu proč jsi léky přestala užívat. Zkus se podívat zde… https://nemoci.vitalion.cz/hypotyreoza/
Přeju brzký návrat do pohody.

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 28.04.19 03:04

@Prtulak Já bych je i brala, jenže když jsem byla v Anglii a neměla tam doktora tak jsem už ani neměla prášky. A citila jsem se dobre tak jsem to vůbec neresila :zed: Dekuju

blumen
Hvězda diskuse 49824 příspěvků 28.04.19 06:54

Muze to delat stitna. Ale lecba zabira postupne a ne hned.

histep
Závislačka 4719 příspěvků 28.04.19 07:28
@Anonymní píše:
@Prtulak Já bych je i brala, jenže když jsem byla v Anglii a neměla tam doktora tak jsem už ani neměla prášky. A citila jsem se dobre tak jsem to vůbec neresila :zed: Dekuju

A tys nevedela dopredujes, ze jedes pryc na tak dlouho a nemohla sis poresit leky na celou dobu? Predpis na leky na rok dopredu je u stitky naprosto bezna vec.

blumen
Hvězda diskuse 49824 příspěvků 28.04.19 07:34

Ty vysledky pred odletem byly poradku pri brani leku a doporucili je brat dal? Hola nezodpovednost, no. Kdy nenajdu doktora, zaketim k puvodnimu, ceny letenek jsou zanedbatelne v dnesni dobe. Tak snad to teda tase date doporadku :nevim:

LindaPraha
Neúnavná pisatelka 15224 příspěvků 28.04.19 07:44

Zahravas si s telem slusne, stitna zlaza neni zadna legrace. Mazej k doktorovi a na krev. A pocitej, ze nejaky patek potrva, nez se das zase dohromady. Snad si to budes pro priste pamatovat, protoze vetsinou jsou to leky opravdu navzdy

Prtulak
Kecalka 465 příspěvků 28.04.19 17:51
@Anonymní píše:
@Prtulak Já bych je i brala, jenže když jsem byla v Anglii a neměla tam doktora tak jsem už ani neměla prášky. A citila jsem se dobre tak jsem to vůbec neresila :zed: Dekuju

Ono jsi se právě cítila dobře, protože jsi byla hormonalně v pořádku. Jak bylo řečeno, návrat do plného zdraví nebude úplně hned, ale budeš si to zase dlouho pamatovat. Tak se drž :mavam:

Váš příspěvek
Reklama