Reklama

Můžete mi prosím poradit?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Terr26
Povídálka 16 příspěvků 05.03.17 11:48
Můžete mi prosím poradit?

Ahoj 2 měsíce jsem nedostala MS a tehu testy sem mela 2 negativ a 3 pozitiv, vydala jsem se na krev která byla negativ. Poslední styk byl kolen 10.2 ale už v lednu sem ms neměla od té doby je mi pořád špatně na zvracení, bolesti v podbřišku, občas boli i prsa, vadí mi pachy různé. Mám to nechat být nebo si někam ještě zajít, prosím? MUDr mi řekla ať se stavím ve středu a v po dělí ať si zajdu za obvodní ať tet udělá krevni testy. :( PS ' omlouvám se jestli jsem to dala do špatne skupiny jsem nováček. :)

Reklama

Reakce:

Sova Klára
Zasloužilá kecalka 959 příspěvků 05.03.17 12:37

A nechceš to napsat třeba trohu lépe? Jestli jsi brala HA, jestli máš jinak pravdelný cyklus, na co byla krev negativ - nízké hcg? Kdy sis dělala ty testy? Jsem z toho tak nějak zmatená!!! Miminko plánujete, chráníte se???

Terr26
Povídálka 16 příspěvků 05.03.17 12:50

@Sova Klára
HA jsem brala naposledy před 2mi lety, ted neberu, cyklus mám vždy pravidelný bez spozdeni. Ano krev byla na hcg nízká testy sem si dělala až po tom kdy jsem podruhé MS nedostala.

Petule030
Kelišová 5725 příspěvků 05.03.17 12:52

Nejdříve byly testy negativní a potom 3 pozitivní, nebo naopak? Mimšo plánujete?
Edit.: Ještě dodám, jak krev na hcg nízké. Jakože něco tam je, nebo ne?

Terr26
Povídálka 16 příspěvků 05.03.17 12:57

@Petule030
Testy sem si dělala když druhý měsíc nedošla MS 2 byli pozitivní hned po týdnu byli dalsi negativní testy jsem dělala v rozestupu tři - čtyř dnů po pozitivním 3tim tetu jsem šla na krev řekla mi že hcg je nízké ale sliznici mám zvětšenou že je šance že tam pravděpodobně něco bude ať přijdu ve středu

jakrop
Kecalka 169 příspěvků 05.03.17 13:17