Mužské a ženské práce a povolání?

Anonymní
14.5.20 09:00

Mužské a ženské práce a povolání?

Ahoj,
zakládám tuto diskuzi, protože mě štve neustálá masáž od mé babičky. Tak moc, až mě to donutilo se nad tím zamyslet.
Pracuji jako vývojový inženýr (zjednodušeně vyvíjíme nové řídící jednotky) v automobilovém průmyslu (píšu skripty, kóduji, občas si hraju s kablíky v simulacích apod) a babča je z toho nešťastná, protože je mi skoro 29, nemám děti, s přítelem máme sice vlastní bydlení, ale jak by řekla, “žijeme na hromádce”, já ráda trávím čas na motorce apod. No a to je asi špatně, protože žena má dělat něco “ženského”, pak se vdát, odrodit děti a starat se o rodinu. Jenže já to tak necítím, zatím. A byla bych spokojená, nemít toho strašáka v podobě každé návštěvy a monologu typu “podívej, jaké mají krásné děti, podívej, jaká je šikovná paní učitelka, to jsi měla študovat a jít dělat!”
Trochu mě to možná i mrzí.
Proto tato otázka - myslíte, že ženy opravdu patří, jak se občas říká, k plotně?
Moc díky za názory!
Hezký den!

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

5217
14.5.20 09:04

Tak já souhlasím, že jsou povolání, kde radši vidím ženy a kde radši muže, to tvoje je, bych řekla více mužské, ale není důvod, proč by tam nemohla dělat žena. A plotna a žena nejsou siamská dvojčata. Babička na to nahlíží svou optikou svého života, ale ty se nemusíš řídit radami babičky.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
4917
14.5.20 09:06

Kolik je babičce, že má tak zaostale myšlení, spíš by na tebe měla být pyšná. Žena té plotně neunikne, ale neznamená, že musí jen vařit a rodit děti.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3276
14.5.20 09:08

Vzdělaná a inteligentní žena a nechá se zdeptat poznámkami od staré babči. Babči řekni, že žijeme v 21. století, kdy si ženy mohou žít tak jak chtějí. Ať si pustí Ulici a nechá tě žít. Abys nebyla tak drsná, tak jí teda aspoň řekni, že děti v budoucnu plánujete. :mavam:

Příspěvek upraven 14.05.20 v 09:09

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit