Můžu být těhotná s těmito příznaky? bojím se

Anonymní
23.1.20 18:45

můžu být těhotná s těmito příznaky? bojím se

Dobrý den, prošla jsem snad celý internet a dost se o tom bojím mluvit nahlas, tak se chci zeptat tady na názor.
Jsem ještě studentka, mám přítele, se kterým jsme cca před měsícem ale měli nechráněný sex a teď mám dost nervy, zda bych nemohla být těhotná. Tento měsíc jsem měsíčky dostala, byly ale hodně slabé. Skoro každý den jsem měla průjem, taky mi bývá skoro po každém jídle špatně, takové bublaní a kručení v břiše. A všimla jsem si nezvyklého zápachu v intimních oblastí.
Mohlo by to něco znamenat? Zítra si budu dělat pro jistotu test, ale i tak bych chtěla vědět, jak to můžet3 vidět vy..

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

2354
23.1.20 18:48

Tak když jsi blba a mas nechraneny sex tak co cekas… muzes byt tehotna nebo mit jen sracku… my to fakt nevime

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
209
23.1.20 18:49

Uvidíš po testu. :nevim:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
25
23.1.20 18:51

Tady vám můžeme psát jen naše názory ale fakt se dozvíte až zítra z testu :palec:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
12186
23.1.20 18:59
@Kaileee píše:
Tak když jsi blba a mas nechraneny sex tak co cekas… muzes byt tehotna nebo mit jen sracku… my to fakt nevime
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
23.1.20 19:10

Nezvykli zápach dole v těhotenství? To jsi asi trochu mimo ne :mrgreen: :lol: to slyším poprvé
Zápach v těhotenství to je trochu asi nedodržování intimní hygieny která má být v tehu kort
co se třeba častěji mýt?

• Nahlásit
  • Citovat
Anonymní
23.1.20 19:12

Řádí chřipka tak určitě mas tohke nejsou těhotenské příznaky
Očividně ani malé nechceš takže si myslím ze můžeš bejt v klidu a když to takhle mas A nechceš tak se hlavně poradně chraň

• Nahlásit
  • Citovat
2354
23.1.20 19:17
@Anonymní píše:
Nezvykli zápach dole v těhotenství? To jsi asi trochu mimo ne :mrgreen: :lol: to slyším poprvé