Můžu takhle zhubnout?

50
17.1.20 18:27

Můžu takhle zhubnout?

Ahoj.. Mam ted nějakých 58kg a 162cm ale asi mam lehke kosti protože mam hrozne tuku.. Uz jim asi 3 tydny v deficifu že na kalorickych tabulkach jsem v zelenem a snazim se i cvičit a vic chodit a tak ale myslite ze vadi ze kdyz se vejdu do tech 4000kj na tabulkach tak vadi že třeba snim bile tesroviny nebo tak? protože jsem v studentským věku a nemam na to si vařit každý den a proste jim v jidelne.. ale takove ty veci jako rohliky susenky cokolady uz nejim vubec ale zase je fakt ze za 3 tydny se nic nestalo ja teda jako budu pokracovat dal ale nekdo nejake typ jak ss zbavit hlavne toho tuku.. ????

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
545
17.1.20 18:30

Mně se zdá 58 kg na 160 cm v pohodě no. Já mám 160 cm a taky 58 kg a jsem celkem spokojená :) ale pohyb bych řekla je nejdůležitější. Jo a taky studuju, třeťák.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
50
17.1.20 18:33

@Jeanny21 ja ted uplne umiram a jsem rada ze dokazu cvičit 3× tydne treba 45minut a jist nejak v deficigu protoze ted mam to obdobi seminarek a testu…na umreni 😵 😂

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1292
17.1.20 18:35

No jako 4000kj sní můj čtyřletý syn. Měla bys to navýšit tak na 6000kj, samozřejmě zdravými potravinami, jinak si koleduješ o průšvih.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
545
17.1.20 18:36

@Linda42 to chápu, u nás stejně, je to záhul, ale 3× týdně 45 minut je dobrý, to obdivuji. Chce to kardio cvičení (já chodím běhat 3× týdně) a pak ještě každý den 10 minut posiluju. No a jídlo do školy si nosím z domu, vše celozrnné, domácí, taky bílkoviny a ovoce.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
703
17.1.20 18:37

Pokial mas stravu pestru, vadit to nemusi. Ale ako zadavas do KT? Vies vahu jednotlivych surovin v jidelne? Lebo len tak byocko to nahadzovat asi nema velmi vypovednu hodnotu.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1667
17.1.20 18:39