Můžu zkontrolovat zboží než ho přeberu?

92
26.11.20 19:37

Můžu zkontrolovat zboží než ho přeberu?

Prosím potřebovala bych poradit, mohla bych zkontroloval zboží než ho přeberu od dopravce? Objednala jsem si stoly pro děti a od prodejce minimum informací o zboží které mi bude doručeno, tak mám trochu obavu aby mi nepřišlo něco jiného než jsem objednala.Budu platit až při převzetí zboží. Nerada bych převzala něco poškozeného.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
6082
26.11.20 19:45

Ne. Můžeš jen neprevzit kdyby byla zasilka poškozená viditelně z venku.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1579
26.11.20 19:47
@Simča30 píše:
Prosím potřebovala bych poradit, mohla bych zkontroloval zboží než ho přeberu od dopravce? Objednala jsem si stoly pro děti a od prodejce minimum informací o zboží které mi bude doručeno, tak mám trochu obavu aby mi nepřišlo něco jiného než jsem objednala.Budu platit až při převzetí zboží. Nerada bych převzala něco poškozeného.

Jen když je zásilka znatelně poškozená, jinak ne, musíš zaplatit a balík převzat. Snad víš co objednáváš a jestli jsi měla minimum informací a tedy dle všeho i strach co dostaneš. Tak jsi měla zjistit recenze na dotyčného a pak se rozhodnout zda objednat či ne.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6182
26.11.20 19:51

@Simča30 nelze. Dopravce neruci a nijak neresi obsah zasilky. To je vztah mezi prodejcem a tebou. Jedina vec, kdy to jde by bylo, kdyby zasilka byla nejak viditelne poskozena.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
18245
26.11.20 19:57

Záleží na formě dopravy. Pokud se jedná o tradiční externí dopravu, jako pošta, ppl, dpd apod, tak to překontrolovat nelze. Pokud ti to přiveze přímo výrobce nebo je to doprava výhradně pro něj, tak si to zkontrolovat můžeš. Na to se musíš dotázat prodejce.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
136
26.11.20 20:00

Kuryr je zodpovedny jen a pouze za obal zasilky… pokud je neposkozeny a zbozi uvnitr rozbite, musis se obratit pak pripadne na odesilatele… pokud kuryr prijede a bude nabytek viditelne poskozeny, mas 2 moznosti, bud ho prijmouz s vyhradou a nechat si sepsat zapis o skode nebo zasilku odmitnes prebrat a objednas znovu nebo jinde..

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
136
26.11.20 20:03

Jinak pokud jde o to, zda budes mit uvnitr to, co ocekavas, muzes prebrat zasilku a pokud tam budou jine stoly, muzes to reklamovat do 14 dnu pripadne mu to vratit bez udani duvodu, mas na to jako kupujici ze zakona narok ;)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7357
26.11.20 20:08

To by řidič těch balíků asi moc nerozvezl, kdyby měl u každého zákazníka čekat, až si ten svůj rozbalí. :lol:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1579
26.11.20 20:16
@PetraJ píše:
To by řidič těch balíků asi moc nerozvezl, kdyby měl u každého zákazníka čekat, až si ten svůj rozbalí. :lol:

A polovinu balíku co měl rozvést mu zůstanou v autě a po prac. době pojede k prodejcům a bude se s nimi dohadovat ať si zboží vezmou, že jej zákaznici nechtěli a ať mu zaplatí aspoň dopravu. :lol: :lol: :lol:
Fakt nevím čím ty lidé v poslední době uvažují. Od strachu zda je v balíku to co má být přip. zda to není poškozené je snad lhůta 14 dnů pro odstoupení :roll:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
743
26.11.20 20:17

@PetraJ
A sestavi :mrgreen:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
92
27.11.20 05:45

Děkuji za věcné informace. Normálně nikdy nemam se zásilkou a zbožím problém. Bohužel tentokrát jsem se na recenze podívala až po objednání a tak mám obavu o stav a případnou změnu zboží. Nikdy by mě ani nenapadlo dopravce obtěžovat a zdržovat kontrolou obsahu balíku, bohužel si v tomhle případě nejsem vůbec jistá co dostanu. Nechápu komentáře typu měla si se podívat dřív :think: To snad vím taky že jsem udělala chybu :roll: ale dotaz zněl jasně. Upřímně je mi záhadou že má tolik lidí tady potřebu se neustále k něčemu vyjadřovat i když je odpověď úplně scestná a tedy dotazujícím k ničemu :nevim: když tady je tolik dokonalých lidí co nikdy neudělali chybu.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
136
27.11.20 19:02
@Simča30 píše:
Děkuji za věcné informace. Normálně nikdy nemam se zásilkou a zbožím problém. Bohužel tentokrát jsem se na recenze podívala až po objednání a tak mám obavu o stav a případnou změnu zboží. Nikdy by mě ani nenapadlo dopravce obtěžovat a zdržovat kontrolou obsahu balíku, bohužel si v tomhle případě nejsem vůbec jistá co dostanu. Nechápu komentáře typu měla si se podívat dřív :think: To snad vím taky že jsem udělala chybu :roll: ale dotaz zněl jasně. Upřímně je mi záhadou že má tolik lidí tady potřebu se neustále k něčemu vyjadřovat i když je odpověď úplně scestná a tedy dotazujícím k ničemu :nevim: když tady je tolik dokonalých lidí co nikdy neudělali chybu.

Pokud mas obavu, zbozi neprebirej a mas o starost mene :)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
15059
27.11.20 19:04
@Simča30 píše:
Děkuji za věcné informace. Normálně nikdy nemam se zásilkou a zbožím problém. Bohužel tentokrát jsem se na recenze podívala až po objednání a tak mám obavu o stav a případnou změnu zboží. Nikdy by mě ani nenapadlo dopravce obtěžovat a zdržovat kontrolou obsahu balíku, bohužel si v tomhle případě nejsem vůbec jistá co dostanu. Nechápu komentáře typu měla si se podívat dřív :think: To snad vím taky že jsem udělala chybu :roll: ale dotaz zněl jasně. Upřímně je mi záhadou že má tolik lidí tady potřebu se neustále k něčemu vyjadřovat i když je odpověď úplně scestná a tedy dotazujícím k ničemu :nevim: když tady je tolik dokonalých lidí co nikdy neudělali chybu.

nebreč.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
12
28.11.20 10:49

Přesně jak se píše výše. Zkontrolovat si to můžete až po zaplacení a převzetí. Výjimkou je, pokud je zásilka viditelně poškozená (obal), pak se to řeší jinak. 🙂

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat