Myslím, že všechno dělám správně, ale nehubnu

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 20.08.19 08:12
Myslím, že všechno dělám správně, ale nehubnu

Zdravím, prosím o zkušenosti při shazování váhy (nejde o morbidní obezitu, ale osmičku shodit potřebuji kvůi kloubům).

Hlídám si kalorický příjem a výdej, ale zřejmě se mi nedaří, průměrná denní bilance je mínus 200 kcal cca (což je pro hubnutí asi málo?). Do toho 3× týdne Jillian M., jednou týdně běh (10 km), k tomu dennodenní venčení psa.

Prostě nehubnu, na váhu ani moc nelezu, protože ji nemám, řídím se spíš oblečením a takovým tím „vizuálním dojmem“. Ale když jednou za měsíc vlezu na váhu u kámošky, tak zjistím, že dole není ani deko. Tenhle režim jedu už 2. měsíc, nejím extra prasečiny, ale že bych byla živa na dušené rýži bez soli a kuřeti na páře, to taky ne. Snažím se jíst vyváženě, hodně bílkovin, dost zeleniny (kterou nesnáším), občas protein apod.

Mám ŠŽ, ale na tu bych to nesváděla, beru léky.

Myslíte, že už je to dáno věkem? Táhne mi na 40 a prostě to fakt nejde, nevím. Myslela jsem, že mi postačí si trochu skrouhnot ten kalorický příjem a výrazně neměnit životní styl, aby to bylo udržitelné, takže si občas dopřeju Frisco (ne denně) atp. Hubu si prostě neožulim, ale s mírou. Měla jsem strach, že když vysloveně změním styl, tak to prostě nevydržím.

Nějaká rada?

Stránka:  1 2 3 4 5 6 7 Další »
Reakce:
KKatka23
Echt Kelišová 9394 příspěvků 20.08.19 08:16

A co přidat na sportu? mě to přijde docela málo na hubnutí :nevim:

Karleon
Kelišová 5840 příspěvků 20.08.19 08:17

Já s Jill taky nehubla, ale viditelně se mi zpevnila postava a na cm jsem měla míň.

Mnohem lépe se mi hublo, když jsem 3× týdně cvičila dle sebe hodinku kombinace kardio a posilování. Prostě ne tak na dřeň.

Yves6511
Kecalka 370 příspěvků 20.08.19 08:17

A jaký je ten příjem? Jak vypadá tvůj třeba včerejší jídelníček? Co piješ?

ElisC
Ukecaná baba ;) 1002 příspěvků 104 inzerátů 20.08.19 08:20

Mně funguje jen to, když si opravdu pečlivě počítám příjem. Myslela jsem si, že to dám od oka, ale nedám. Ono jen 3× denně mlíko do kafe udělá slušný příjem.
Takže doporučuji spočítat bmr( na netu je spousta kalkulacek ) a pak podle toho upravit celkový příjem. Na netu zase najdeš spoustu návodů, jak to spočítat, při jak velké fyzické námaze.

Ernais
Kecalka 495 příspěvků 20.08.19 08:21

I me to prijde malo. Prekvapuje me, ze zvladas ubehnout 10km, pokud jsi predtim nesportovala. 8o ja bych osobne ten beh zaradila casteji treba 3× tydne, ale bacha na spravnou tepovku, aby jsi fakt hubla. Ja osobne behem zhubla behem kratke doby docela dost a to jsem behala tak max 5km, ale obden.

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 20.08.19 08:21

Včerejší jídelníček (příjem nižší, než výdej):
Nízkotučný bílý jogurt slazený jahodami
Celozrnný žitný chléb Cottage, rajče
Kuřecí směs se zeleninou, brambory Čokoládový protein
2vejce natvrdo, rajče, okurka, vysokoprocentní šunka
Sklenička vína (bílé)

Piju - 2× káva denně (černá bez cukru), a 2 litr ovo neslazeného čaje

Jinak s Jill cvičím 2× týdně No more trouble zones a jednou a když stihnu i 2× týdně Banish Boost fat metabolism.

Co se přiznám, že často absolutně nestíhám odpolední svačiny.

Příspěvek upraven 20.08.19 v 08:23

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 20.08.19 08:22
@ElisC píše:
Mně funguje jen to, když si opravdu pečlivě počítám příjem. Myslela jsem si, že to dám od oka, ale nedám. Ono jen 3× denně mlíko do kafe udělá slušný příjem.
Takže doporučuji spočítat bmr( na netu je spousta kalkulacek ) a pak podle toho upravit celkový příjem. Na netu zase najdeš spoustu návodů, jak to spočítat, při jak velké fyzické námaze.

děkuji mám to spočítané a vše si vážím, i plátek šunky.

a12
Hvězda diskuse 38398 příspěvků 20.08.19 08:22
@KKatka23 píše:
A co přidat na sportu? mě to přijde docela málo na hubnutí :nevim:

Mne to zas tak hrozný nepřijde, pokud ten běh ma v jiny den nez cvici, coz asi jo, tak 4 ze sedmi dnů neco dela.. Ono si to tělo taky musi trochu odpocinout a ne dennodenně drit

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 20.08.19 08:24
@a12 píše:
Mne to zas tak hrozný nepřijde, pokud ten běh ma v jiny den nez cvici, coz asi jo, tak 4 ze sedmi dnů neco dela.. Ono si to tělo taky musi trochu odpocinout a ne dennodenně drit

taky jsem to tak pojala, nehledě na to, že jsem jeden měsíc takhle bláznila a byla jsem opravdu neskutečně unavená, takže jsem musela polevit. Plus to, že když jsem ten den nestihla nějakou aktivitu, byla jsem vzteklá, že jsem „nesplnila“

ElisC
Ukecaná baba ;) 1002 příspěvků 104 inzerátů 20.08.19 08:24
@Anonymní píše:
děkuji mám to spočítané a vše si vážím, i plátek šunky. :hug:
A mně to teda přijde dost málo jídla.
Kolik máš nastavený denní příjem?
Zumpa
Ukecaná baba ;) 1438 příspěvků 20.08.19 08:24
@Anonymní píše: ….. Snažím se jíst vyváženě, hodně bílkovin, dost zeleniny (kterou nesnáším), občas protein apod.

Jaký je rozdíl mezi bílkovinou a proteinem? :mrgreen:

pikola
Generální žvanilka 21964 příspěvků 20.08.19 08:25
@Anonymní píše:
Včerejší jídelníček (příjem nižší, než výdej):
Nízkotučný bílý jogurt slazený jahodami
Celozrnný žitný chléb Cottage, rajče
Kuřecí směs se zeleninou, brambory Čokoládový protein
2vejce natvrdo, rajče, okurka, vysokoprocentní šunka
Sklenička vína (bílé)

Piju - 2× káva denně (černá bez cukru), a 2 litr ovo neslazeného čaje

Jinak s Jill cvičím 2× týdně No more trouble zones a jednou a když stihnu i 2× týdně Banish Boost fat metabolism.

Co se přiznám, že často absolutně nestíhám odpolední svačiny.

Příspěvek upraven 20.08.19 v 08:23

Nejíš toho nějak málo a proč nízkotučné? Počítáš si i bílkoviny, tuky, sacharidy? Jak jsi vysoká?

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 20.08.19 08:25

@Ernais tak nebyla jsem úplně bez sportu, běhala jsem pravidelně, ale necvičila jsem jakože doma (popř. kruháč a tak podobě)

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 20.08.19 08:27

@pikola snažím se to dodržet, ale pravidelně přesahuju tuky. Myslím, že je to právě těma živočišnýma bílkovinama, ale já už prostě nevím co „žrát“, všechno se točí kolem jídla a moje fantazie dostává na frak. Taky je to dáno tím, že se každý večer vracím domů až kolem půl deváté, takže si musím „uklohnit“ na druhý den něco fakt rychlého, takže nápady dost často dochází.

Výška: 171 cm
Váha: 69 kg
Věk: 39

Příspěvek upraven 20.08.19 v 08:29

Stránka:  1 2 3 4 5 6 7 Další »
Váš příspěvek
Reklama