Nadváha, nedaří se mi zhubnout, stydím se

Anonymní
21.1.21 09:50

Nadváha, nedaří se mi zhubnout, stydím se

Ahoj, jsem tlustá, je mi 24, BMI mám 27,1, necítím se dobře, nadváhu máme v rodině. Přísné diety nevydržím dlouho, do fitka se stydím a navíc jsou nyní zavřená, max vyběhnu ven si zaběhat, ale bohužel nevydržím dlouho. Poslední cca půl rok jsem hodně změnila jídelníček, večer jím převážně zeleninu, a dost jsem omezila sladké. Několik let piji už jen obyčejnou vodu a neslazené čaje. A váhový posun dolu ne a ne, váha stojí. Poradíte nějak? Byla jste na tom některá podobně, jak jste zhubla?
Prosím Anonymně, stydím se za sebe. Děkuji A.

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
21.1.21 09:53

Ještě dodám, že mám sedavé zaměstnání.
A.

  • Citovat
  • Nahlásit
25688
21.1.21 09:58

No a co jíš přes den? To je dost důležité. Evidentně omezit jen sladké nestačí když jinak budeš jíst špatně

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
21.1.21 09:59

Bude ráda i za nějaké přípravky, které vám pomohly účinně zhubnout.
Děkuji. A.

  • Citovat
  • Nahlásit
855
21.1.21 09:59

Pridala bych hodne na pohybu, svaly zacnou pak samy palit prebytecne kalorie…
jak casto chodis behat a na jak dlouho?
i dlouha svizna chuze je dobra a ze zacatku bych ji doporucila vic nez beh kvuli setreni kloubu, ale rozhodne bych pridala i nejake posilovani… staci doma s jednoruckama
nebo ve finale klidne i jen s vlastni vahou… hlavni je rezim, delat kazdej den aspon neco

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
470
21.1.21 10:00

Je divné, že by se změna jídelníčku vůbec neprojevila.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1342
21.1.21 10:01

Přerušovaný půst, pokud ovládáš dobře Aj, doporučuji hledat intermittent fasting, v češtině jsou články na nic :lol: Tady přidávám screen mých výsledků, letí kila i cm. Půst jsem držela už několikrát, teď ho držím od půlky prosince a i přes hřešení na Vánoce a Silvestra hubnu :lol:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6523
21.1.21 10:04

Napiš příklad tvého jídelníčku za den.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2249
21.1.21 10:05

A já doporučím nechat si sestavit jídelníček od někoho; kdo to fakt umí a nastaví ti makra tak, jak opravdu potřebuješ.

https://www.michaljoseftoth.cz/

Na fb má skupinu fitness motivation cz

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
21.1.21 10:08
@pikola píše:
No a co jíš přes den? To je dost důležité. Evidentně omezit jen sladké nestačí když jinak budeš jíst špatně

Ráno většinou 2 kusy pečiva se sýrem nebo marmeládou. Největší problém s chutěmi mám dopoledne, takže sním co je po ruce. Na obědy chodím do kantýny, takže teplé jídlo a podle toho co mají, někdy nemají výběr. Odpolední svačina ovoce nebo jogurt nebo vločková kaše. Večeře halda zeleniny a zase kousek pečiva se sýrem, pomazánkou, šunkou a tak podobně. Snažím se jíst nejpozději v 19 hod.
A.

  • Citovat
  • Nahlásit
1137
21.1.21 10:11
@Kristynka22 píše:
Přerušovaný půst, pokud ovládáš dobře Aj, doporučuji hledat intermittent fasting, v češtině jsou články na nic :lol: Tady přidávám screen mých výsledků, letí kila i cm. Půst jsem držela už několikrát, teď ho držím od půlky prosince a i přes hřešení na Vánoce a Silvestra hubnu :lol:

o přerušovaném půstu docela dobře píše Margit Slimáková. Co se týče stravy tak je to pro mě velký odborník. Ale občas promlouvá do věcí, kde už to není její parketa a je to poznat.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2432
21.1.21 10:12

Možná by bylo dobře napsat kolik měříš a vážíš, případně obvod pasu. Když budeš mít 180 cm a 85 kilo, tak mi to zas taková nadváha nepřijde a BMI (které je podle mě směrodatné jen částečně) to vyjde zhruba jak píšeš ;)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7069
21.1.21 10:13
@Anonymní píše:
Ráno většinou 2 kusy pečiva se sýrem nebo marmeládou. Největší problém s chutěmi mám dopoledne, takže sním co je po ruce. Na obědy chodím do kantýny, takže teplé jídlo a podle toho co mají, někdy nemají výběr. Odpolední svačina ovoce nebo jogurt nebo vločková kaše. Večeře halda zeleniny a zase kousek pečiva se sýrem, pomazánkou, šunkou a tak podobně. Snažím se jíst nejpozději v 19 hod.
A.

Strasne moc peciva na sedave zamestnani, tri kusy denne je vazne dost. Dopoledne snis na co prijdes a obed z kantyny. Vidim tam jedinou zmenu, k veceri jsi pridala talir zeleniny, ktery to nespasi. Pohyb zadny.
Jaky mas prijem versus vydej? Zakopany pes bude evidentne v te nejzakladnejsi veci.

Příspěvek upraven 21.01.21 v 10:15

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
15353
21.1.21 10:13
@Anonymní píše:
Ráno většinou 2 kusy pečiva se sýrem nebo marmeládou. Největší problém s chutěmi mám dopoledne, takže sním co je po ruce. Na obědy chodím do kantýny, takže teplé jídlo a podle toho co mají, někdy nemají výběr. Odpolední svačina ovoce nebo jogurt nebo vločková kaše. Večeře halda zeleniny a zase kousek pečiva se sýrem, pomazánkou, šunkou a tak podobně. Snažím se jíst nejpozději v 19 hod.
A.

No tak po tomhle jídelníčku bych přibrala

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6523
21.1.21 10:13
@Anonymní píše:
Ráno většinou 2 kusy pečiva se sýrem nebo marmeládou. Největší problém s chutěmi mám dopoledne, takže sním co je po ruce. Na obědy chodím do kantýny, takže teplé jídlo a podle toho co mají, někdy nemají výběr. Odpolední svačina ovoce nebo jogurt nebo vločková kaše. Večeře halda zeleniny a zase kousek pečiva se sýrem, pomazánkou, šunkou a tak podobně. Snažím se jíst nejpozději v 19 hod.
A.

Krome te vecere to je celý špatně.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat