Nadýmání po lécích na horečku?

2945
1.5.21 08:30

Nadýmání po lécích na horečku?

Zdravím! Naše roční miminko už má tři dny horečky a je plačtivý, jinak nic. Zatím to přikládâme šesté nemoci a čekám, jestli se osype. Dávám mu střídavě čípky a sirup na horečku. A od té doby strašně tlačí a prdí, asi ho bolí bříško. Je možné, že ho nadýmají ty léky? Jinak normálně jí a kaká.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
300
1.5.21 08:33

Některé děti mají po antipyreticích ve formě sirupu normálně průjmy, samozřejmě, všechno působí na zažívací trakt.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
23890
1.5.21 08:36
@z.holubicka píše:
Zdravím! Naše roční miminko už má tři dny horečky a je plačtivý, jinak nic. Zatím to přikládâme šesté nemoci a čekám, jestli se osype. Dávám mu střídavě čípky a sirup na horečku. A od té doby strašně tlačí a prdí, asi ho bolí bříško. Je možné, že ho nadýmají ty léky? Jinak normálně jí a kaká.

Podle me nadymani souvisi s horeckou, ne s leky na snizeni horecky.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2479
1.5.21 09:13

Našim dětem sirupy taky moc neseděly, bolelo je po nich břicho. Takže jsem používala čípky a hned jak to šlo (kolem 2-3 let), jsme přešli na tablety.
A střídá se účinná látka (paracetamol/ibuprofen), ne léková forma (čípek/siruo/tableta) - ta je fuk.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2945
1.5.21 09:51

@Jahru jojo,to vím..jen jsem měla zrovna jedno ve formě čípku a jedno ve formě sirupu doma, tak jsem to střídala tak.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat