Náhradní mateřství a jeho problematika

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
tlapka89
Nováček 3 příspěvky 20.11.18 12:15
Náhradní mateřství a jeho problematika

Zdravím všechny :) Ráda bych se představila, studuji 2.rokem medicínu a máme jeden projekt do předmětu „lékařská biologie“, který má pojednávat o problematice náhradního mateřství. Touto cestou bych ráda požádala o pomoc, jestli by se buď nenašla nějaká maminka, která by byla ochotná pomoci skupině medikům, nebála se a nevadilo by jí poskytnout rozhovor o svém příběhu a zkušenostech s tímto tématem, nebo jestli by nás aspoň někdo nenavedl na někoho, kdo by nám mohl pomoci? Všechny rady a tipy vítáme. Děkuju :)

Reakce:
Pennya
Ukecaná baba ;) 1433 příspěvků 20.11.18 12:43

projeď zdejší diskuze na toto téma, už jsem viděla pár žen co nabízelo že odnosí miminko. Tak bys mohla někoho přímo oslovit.

tlapka89
Nováček 3 příspěvky 20.11.18 13:04

@Pennya: zkusím to, díky za tip :)

ejhle
Závislačka 2854 příspěvků 20.11.18 13:17

@tlapka89 je tady jedna uživatelka, která dělala nm opakovaně. A celkem otevrene o tom tady píše. Na Nick si bohužel nevzpomenu. Ale je možné ji dohledat v diskusích o nm.

Kaileee
Ukecaná baba ;) 1069 příspěvků 20.11.18 14:03

žádnou náhradní matku neznám, ale dost zajímavé je náhradní mateřství v USA, jestli znáš Dvatáty, jsou na youtube atd. tak jim odnosila dvojčátka náhradní matka v USA a dokonce každý z nich je otec jedné z holčiček :srdce:

tininas
Ukecaná baba ;) 1821 příspěvků 20.11.18 14:17

Ahoj.

Doporučuji dokument Duši neprodám.

Leenvecka
Kecalka 416 příspěvků 20.11.18 14:32

@Kaileee jj taky jsem to chtela nadhodit, maji tam dokonce jeden rohovor s nahradni matkou, ale ne tou jejich.
V USA to maji celkem propracovane tak aby nikomu nevznikla zadna ujma at uz psychicka tak fyzicka. A to jak o tom ty kluci mluvi je uplne uzasne…