Naivní​ představy z dětství

2610
15.3.17 10:58

Naivní​ představy z dětství

Je tu nějak mrtvo, takže zakládám diskuzi a ptám se.

Co jste si jako děti mysleli že je, přitom teď už víte, že to byla fakt kravina?

Nevím, kolik mi bylo, ale myslela jsem si, že když se mi zamotá hlava tak je to tím, že se Země rychleji otočila :lol: :mrgreen: A když jsem coby menstruační začátečník měla krámy jednou za uherák a spala v posteli u bratrance, který nebyl doma a pak to dlouho nedostala, tak že můžu bejt v tom, protože má střeba ustříknuto na posteli a mně se to ‚tam‘ mohlo nějak dostat… :oops: :zed: Budiž mi omluvou že v mých 11 letech jsme místo Facebooku a emimina lítali po venku a tak ty znalosti prostě chyběly :jazyk:

Co by naivního máte ve svých vzpomínkách?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

18781
15.3.17 11:00

Dlouho jsem si myslela, že se děti rodí z pračky :mrgreen: :mrgreen:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
15.3.17 11:02

No tak co si pamatuju, když jsem byla fakt malá, tak jsem věřila tomu, že když sním pecku z melounu, tak mi z ní v břiše meloun vyroste :lol:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2610
15.3.17 11:03
@Luisiana píše:
Dlouho jsem si myslela, že se děti rodí z pračky :mrgreen: :mrgreen:

Cože?! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ty jo, jenom se snažím si představit jak by to mohlo fungovat :lol: :palec:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1515
15.3.17 11:04

@Lucinka1986 já taky a proto do teď žádná zrníčka nejím. Ani z hrozna :mrgreen:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2610
15.3.17 11:05
@Lucinka1986 píše:
No tak co si pamatuju, když jsem byla fakt malá, tak jsem věřila tomu, že když sním pecku z melounu, tak mi z ní v břiše meloun vyroste :lol:

Jo, já to tak mela u špendlíků, strašila mě s tím babička, protože měla strach, že mi to rozřeže střeva nebo co :roll: :lol: