Nárok na podporu v nezaměstnanosti po přerušení studia

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Kač23
Kecalka 119 příspěvků 15.02.18 17:55
Nárok na podporu v nezaměstnanosti po přerušení studia

Ahoj všem,
prosím o radu. Chtěla bych dát v práci výpověď (ZD), jsem zaměstnaná od 1.6. 2017, předtím jsem byla několik let student + DPP.
S tím že v měsíci dubnu 2017 jsem byla přihlášená na ÚP.
Od 1.2.2018 jsem se vrátila po přerušení ke studiu a v červnu končím státnicemi.
Budu mít od července nárok na podporu? :mavam:

Reklama

Reakce:

arada
Extra třída :D 11082 příspěvků 15.02.18 18:08
@Kač23 píše:
Ahoj všem,
prosím o radu. Chtěla bych dát v práci výpověď (ZD), jsem zaměstnaná od 1.6. 2017, předtím jsem byla několik let student + DPP.
S tím že v měsíci dubnu 2017 jsem byla přihlášená na ÚP.
Od 1.2.2018 jsem se vrátila po přerušení ke studiu a v červnu končím státnicemi.
Budu mít od července nárok na podporu? :mavam:

A co tak jít do práce?

lachtanice86
Kelišová 5476 příspěvků 15.02.18 18:23
@arada píše:
A co tak jít do práce? :palec:

svetylko83
Stálice 62 příspěvků 15.02.18 19:04
@lachtanice86 píše:
@arada píše:
A co tak jít do práce?
:palec:

Prace neni v kurzu.
Co ze zmeni kdyz budes vedet jestli narok je nebo neni, stejne s tim nic neudelas

Uživatel je onlineBandii
Ukecaná baba ;) 1055 příspěvků 15.02.18 19:10
@arada píše:
A co tak jít do práce?
:poblion:

zvidavajanca
Závislačka 3713 příspěvků 15.02.18 19:13

@Kač23
Opravdu by nebylo lepší si po státnicích hledat práci sama, takovou jako chceš místo čekání, co ti pracák „dohodí“ s tím, že budeš muset nastopit a žádné extra vybírání?

Lendeš
Kelišová 5005 příspěvků 15.02.18 19:37