Nárok na podporu v nezaměstnanosti po přerušení studia

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Kač23
Kecalka 119 příspěvků 15.02.18 17:55
Nárok na podporu v nezaměstnanosti po přerušení studia

Ahoj všem,
prosím o radu. Chtěla bych dát v práci výpověď (ZD), jsem zaměstnaná od 1.6. 2017, předtím jsem byla několik let student + DPP.
S tím že v měsíci dubnu 2017 jsem byla přihlášená na ÚP.
Od 1.2.2018 jsem se vrátila po přerušení ke studiu a v červnu končím státnicemi.
Budu mít od července nárok na podporu? :mavam:

Reakce:
arada
Neúnavná pisatelka 15763 příspěvků 15.02.18 18:08
@Kač23 píše:
Ahoj všem,
prosím o radu. Chtěla bych dát v práci výpověď (ZD), jsem zaměstnaná od 1.6. 2017, předtím jsem byla několik let student + DPP.
S tím že v měsíci dubnu 2017 jsem byla přihlášená na ÚP.
Od 1.2.2018 jsem se vrátila po přerušení ke studiu a v červnu končím státnicemi.
Budu mít od července nárok na podporu? :mavam:

A co tak jít do práce?

lachtanice86
Kelišová 6928 příspěvků 15.02.18 18:23
@arada píše:
A co tak jít do práce? :palec:
svetylko83
Stálice 75 příspěvků 15.02.18 19:04
@lachtanice86 píše:
@arada píše:
A co tak jít do práce?
:palec:

Prace neni v kurzu.
Co ze zmeni kdyz budes vedet jestli narok je nebo neni, stejne s tim nic neudelas

Bandii
Ukecaná baba ;) 1244 příspěvků 15.02.18 19:10
@arada píše:
A co tak jít do práce?
:poblion:
zvidavajanca
Závislačka 3714 příspěvků 15.02.18 19:13

@Kač23
Opravdu by nebylo lepší si po státnicích hledat práci sama, takovou jako chceš místo čekání, co ti pracák „dohodí“ s tím, že budeš muset nastopit a žádné extra vybírání?

Lendeš
Kelišová 5739 příspěvků 15.02.18 19:37

Pro nárok na podporu musíš mít splněnou dobu důchodového pojištění alespoň 12 měsíců za poslední 2 roky. Předpokládám, že ta DPP byla do 10 tis., takže z ní nebylo odváděno pojištění a nehraje tedy z hlediska podpory roli. Takže zatím nemáš odpracováno tolik, abys nárok měla.

elan