Nárok na PPM - přerušení studia a HPP

2.6.16 15:39

Nárok na PPM-přerušení studia a HPP

Ahoj všem,

ráda bych se zeptala těch, kteří rozumí těmto příspěvkům a dávkám:). Od 1.6. mám podepsanou smlouvu na HPP, aktuálně jsem ještě studentka denního studia, ale jelikož mi nevyšla návaznost státnic, tak budu muset studium přerušit a státnice bych si dodělala buď začátkem příštího roku nebo spíše až za rok, to je asi momentálně jedno? Termín porodu mám 12.12.2016. Tak se ptám, myslíte, že mi vznikne nárok na PPM? :)

Děkuji za rady..

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

1838
2.6.16 15:46

Myslim, ze pokud bys udelala statnice pred porodem, tak by jsi narok mela, jinak ne.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
71942
2.6.16 15:48
@Adelka951 píše:
Myslim, ze pokud bys udelala statnice pred porodem, tak by jsi narok mela, jinak ne.

Ano, myslíš si to naprosto správně, přesně takhle to je, samozřejmě za předpokladu, že zakladatelka neskončí během týdne ve zkušebce.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
19977
2.6.16 15:53

A jak je to se studentem, který udělal státnice (bakaláře) a už ví, že ho přijali k magisterskému studiu. Ale zápis je až v září, takže bude mít v ruce jen papír o přijetí. Má status studenta? Může se uplatňovat sleva na dani a platí celou dobu zdravotní stát?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1838
2.6.16 15:57

@vokishka A má pracovní poměr?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
19977
2.6.16 16:02

@Adelka951 ne. Jen chce jít na brigádu a to taky neví, jestli si může uplatnit tu úlevu na dani na 300 hodin.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2.6.16 16:08

@Adelka951 Takže tím pádem budu mít rodičák automaticky na ty 4 roky?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
80
2.6.16 17:49

Docela mě překvapuje, že ti někdo dá od 1.6. HPP, když půjdeš 12.10. na mateřskou… To se fakt divím, že se jim to vyplatí, tě vzít na 4 měsíce do práce, nebo to snad v práci neví?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2.6.16 18:03