Nasadit AD asentru? Jsem "jen" vyčerpaná..

Anonymní
18.5.20 21:57

Nasadit AD asentru? Jsem "jen" vyčerpaná..

Zajímal by mne názor ostatních. Mám předepsanou asentru 1/2-0-0
Cítím se příšerně unavená po těžkém stresovém období, rok manželova nevěra, příšerný průběh, bojovala jsem sama se sebou, zda zachranovat vztah či sebe..
Bohužel stresu bylo víc než dost daleko více let, především psychycký teror od manžela.
Vždy jsem to docela dávala, dokázala jsem, když býval manžel pryč, se alespon trochu nějak odreagovávat apod.
Myslím, že nemám ani tak deprese, mám hrozně ráda život jako takový, srovnané hodnoty, baví mne plno věcí.
Dr. zajímalo jako hlavní jen jestli dobře spím a jím, usnu vyčerpaná vcelku v poho, jím ráda a dobře :-)
Trochu ale tlaky na hrudi, bušení srdce, při největším stresu aritmie, které docela zmírnili procvič. dýchání, meditacemi..
Potřebuji nyní stopro fungovat, čekají mne náročné schůzky apod. a bojím se, aby mi první měsíc nebylo hůře než je nyní. Nedovedu si představit nějaké velké úzkosti, nespavost apod. AD jsem nikdy nebrala, nevím, jak moc mne to může rozhodit.
Zároven se ale trochu bojím, abych ustála vše co mne čeká, bude to pravděpodobně náročné období, možná odchod od manžela, rozvod..
Když bylo nejhůře /při vyhrocených hádkách apod/ jsem si už občas brala 1/2 - 1 tbl. Lexaur., bušívalo mne hrozně srdce a byla jsem vyklepaná /bohužel manželovo příšerné cholerické jednání - zažívám několik let - myslím, že by byl už vyklepaný každý../
Na jednu stranu si říkám, že jsem hrozně silná, čím vším jsem si prošla, na druhou stranu cítím, jak už je tělo unavené, byť funguji.
Budu ráda za každý názor a příspěvek. Děkuji.

Nebo to zatím řešit jen občas tím lexaurinem?

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Ou
17994
18.5.20 22:10

Ano, začni brát léky a taky si začni hledat psychoterapii.

Jsi úzkostně depresivní jak z učebnice, jen máš potřebu hrát železného genkona. Je na čase si přiznat, že najít nějakou pomoc a věnovat čas sobě a čistit si rány aby se mohly zahojit a neškodily je dobrý věc a je to vlastně projev síly a odvahy věci měnit a brát si zpět kontrolu. Jet dále ve stejném režimu, kterým si ubližuješ (kdyby ne, tak bys nebyla úzkostně depresivní) opravdu nepovede k tomu, že věci budou jinak.

A ne - fakt to neřeš návykovým lexaurinem.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
19.5.20 22:58
@Ou píše:
Ano, začni brát léky a taky si začni hledat psychoterapii.

Jsi úzkostně depresivní jak z učebnice, jen máš potřebu hrát železného genkona. Je na čase si přiznat, že najít nějakou pomoc a věnovat čas sobě a čistit si rány aby se mohly zahojit a neškodily je dobrý věc a je to vlastně projev síly a odvahy věci měnit a brát si zpět kontrolu. Jet dále ve stejném režimu, kterým si ubližuješ (kdyby ne, tak bys nebyla úzkostně depresivní) opravdu nepovede k tomu, že věci budou jinak.

A ne - fakt to neřeš návykovým lexaurinem.

Děkuji, moc hezky napsáno.. a máte pravdu, dělám ze sebe něco, co už dávno nejsem, síly ubývají..
Jenže bych ted potřebovala fungovat na max a obávám se problémů při nasazování léků. Máte i s tímto zkušenost? Nebo se to dá zvládnout.. Je mi jasné, že je to individuální.. Hrozně se toho bojím, že mi bude daleko hůře, byt si to vůbec nedokáži představit. Takové ty příspěvky např. v diskusi u Cipralexu, že jsou rádi, že doma vyluxují - to že je úspěch dne.. to si vůbec nedovedu představit.. joj..

  • Citovat
  • Nahlásit
4158
20.5.20 09:38

Ahoj, já Asentru brala a naprosto v pohodě. NU jsem neměla žádný a to jsem brala 300 mg. Měla jsem ji na OCD a uzkosti. V diskuzi o Cipralexu píšu možná já, že sotva vyluxuji, ale to neznáš kontext, já měla těžký zánět ledvin a pak jsem byla měsíc úplně vyřízená a neměla jsem na nic sílu. To nesouviselo s AD vůbec. Držím palce.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
25
20.5.20 10:35
@Lollitka píše:
Ahoj, já Asentru brala a naprosto v pohodě. NU jsem neměla žádný a to jsem brala 300 mg. Měla jsem ji na OCD a uzkosti. V diskuzi o Cipralexu píšu možná já, že sotva vyluxuji, ale to neznáš kontext, já měla těžký zánět ledvin a pak jsem byla měsíc úplně vyřízená a neměla jsem na nic sílu. To nesouviselo s AD vůbec. Držím palce.

Děkuji za reakci a vysvětletní, moc jsem to tehdy nepročítala důsledně..
Tak jsem ráda, třeba to nebude tak zlé s těmi NU..
Přeji hodně zdraví :srdce:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4916
21.5.20 04:38

Ahoj. Měla jsem to stejně. Nevěra, pracovní stres a nastoupily panické ataky. Začala jsem brát Setralin (to samé, co Asentra). A po prvotním období nástupu léků ataky po těch lécích ustaly a funguju normálně.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat