Nasazení HA a nedostání MS v 7denní pauze

4
30.7.15 16:06

Nasazení HA a nedostání MS v 7denní pauze

Ahoj, prosím a jakoukoliv zkušenost a radu co vás napadne. Začátkem měsíce jsem nasadila HA Flaya ( pokud s ní máte nějakou zkušenost budu taky ráda za komentář :palec: ) Už když jsem nasazovala měla jsem slabou menstruaci ( teprve mi začínala), ale nedávala jsem tomu nějaký velký význam ( s přítelem praktuktukujem přerušovanou soulož, ted jsem se rozhodla radši pro Ha)) jenže, když jsem nasadila HA menstruace okamžitě zmizela, tak jsme volala na gyndu sestra mi řekla, že to nevadí. Tak jsem brala celý měsíc antikoncepci vše jsem dodržovala s přítelem jsme se chráli i jinak první týden (kondom) a potom už tedy ne, všechny prášky jsem vzala ve stejnou dobu. Ted jsem vysadila na sedmidenní pauzu a čekám už pátý den a mestruace nikde :nevim: Testy jsou negativní, takže fakt nevím :zed: Prosím o radu, mám zase volat na gyndu i když je test negativní? mám normálně zase nasadit prášky i když nepřijde,?? Moc děkuji za rady :kytka:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

20807
30.7.15 16:11

Zavolala bych tam zítra, protože bude víkend, tak ať víš, jestli máš brát další plato, kdyby se MS nedostavila. Jinak ale neplaš, může ještě přijít, ještě je čas ;)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2852
30.7.15 16:42

Díky, to je téma přesně pro mě :think: Měla jsme po vysazení ha dostat menstruaci do 4 dní a taky nic. Taky nevím, jesti mám plašit nebo ne :think:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
20807
30.7.15 16:50

@Pajka89 Už máš po pauze?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
4
30.7.15 17:05

Jo právě se bojím víkendu, protože to je pak složitý, miminko by mi vážně zkomplikovala život bude mi ted dvacet a tenhle rok maturuju, ale nikdy bych nešla na potrat a nechtěla mu nějak ublížit tím, že bych nasadila prášky :(

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2852
30.7.15 17:05

@radkka Já teda nebudu začínat další platíčko, ale 7 dní to ještě není..

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
20807
30.7.15 17:08

@Pajka89 Třeba to ještě dorazí. Jinak bych se poradila s lékařem, jak postupovat.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
4871
30.7.15 19:04

Já při braní antikoncepce v pauze krvácení taky vůbec nemám.
byla jsem to řešit s doktorem a prý s tím nic dělat nemusím. prostě po
některé antině nenarůstá děložní sliznice, tak se nemá co odlučovat. beru
dienille.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama