Naše funkční manželství jde poslední dobou do háje

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 16.10.18 20:25
Naše funkční manželství jde poslední dobou do háje

Ahoj holky, jen to píšu, tečou mi slzy. Potřebuji se vypsat, popřípadě zda to měl někdo stejně. Možná zde vyslechnu i rady, jak jsem nevděčná, i s tím počítám. Jsem v manželství skoro 7 let. Máme jedno dítě, vždy jsem si přála dětí víc. Ještě před rokem jsem si představovala, jak máme tři děti, žijeme spokojeným životem. Poslední dobou to ale tak není. Něco jsme spolu prožili, koupili dům a v tom začal ten problém. Manžel začal pracovat na živnost, pracuje jako automechanik, plus bokem ještě další práce. Vždy svou práci měl rád, ale byla jsem si jistá, že pořád jsme na prvním místě my s dcerou. Posledních pár měsíců to tak ale bohužel není. Jeho práce ho doslova stáhla. Vlastně si ani nepamatuji, kdy jsem ho naposledy viděla v civilním oblečení, jako jsou rifle a triko. Neustále pracuje, mě poslední dobou naprosto přehlíží. Zachránila to akorát dovolená v červnu, na kterou se mu nechtělo ani jet, ale nakonec to bylo super. Do toho je pořád co dělat kolem domu, s některými pracemi mu pomáhám. Jelikož to je snad jediný čas, který trávíme jako rodina. Jinak všude jezdím na výlety sama. Nejde s námi se ani projít. Zákazníci mu jsou přednější. Pořád mu sem někdo najíždí, když už se odhodláme na výlet, jede se na čas. Jelikož za tři hodiny bude muset převzít auto… Absolutně jsem po několika domluvách rezignovala :,( Napisledy mi řekl, že má práci na prvním místě. Poslední dobou se už ani nesnaží, když třeba před ním brečím, jak je mi to vše líto, že si na nás nenajde čas. Dřív třeba alespoň týden vydržel a nebylo to tak neúnosné. Vlastně spolu fungujeme jen přes sms. Již se s ním musím domlouvat i na sex přes sms. Jinak není k zastižení. Žádná spontálnost, prostě se musím doprošovat o ně