Natahování na zvracení

Anonymní
28.6.20 16:57

natahování na zvracení

Ahoj, asi před 5 dny jsem vysadila antidepresiva a bylo mi dobře. Nepocituju žádné deprese, ani velké úzkosti. Ale mám jiné zdravotní potíže, tak se chci zeptat, jestli nevíte, jestli to může souviset.
Mám týden po maturitě a od té doby pořád cítím jakoby takové „natahování“ na zvracení. Zničeho nic. Není mi předtím špatně, ani tak. Před chvílí jsem se málem poblila. Když si třeba čistím zuby nebo otevřu pusu, hned se mi natáhne. Je to fakt nepříjemné a trvá to asi od té maturity. Kromě toho cítím, že se mi občas špatně dýchá, točí se mi hlava..
Myslíte, že je to těma lékama nebo něčím jiným? Měla bych to řešit?

  • Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

26220
28.6.20 17:04
@Anonymní píše:
Ahoj, asi před 5 dny jsem vysadila antidepresiva a bylo mi dobře. Nepocituju žádné deprese, ani velké úzkosti. Ale mám jiné zdravotní potíže, tak se chci zeptat, jestli nevíte, jestli to může souviset.
Mám týden po maturitě a od té doby pořád cítím jakoby takové „natahování“ na zvracení. Zničeho nic. Není mi předtím špatně, ani tak. Před chvílí jsem se málem poblila. Když si třeba čistím zuby nebo otevřu pusu, hned se mi natáhne. Je to fakt nepříjemné a trvá to asi od té maturity. Kromě toho cítím, že se mi občas špatně dýchá, točí se mi hlava..
Myslíte, že je to těma lékama nebo něčím jiným? Měla bych to řešit?

Antidepresiva sis vysadila sama nebo pod dohledem lékaře?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
4270
28.6.20 17:06

Těhotenství je vyloučeno?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
28.6.20 17:13

@Russet sama :/

  • Nahlásit
  • Citovat
466
28.6.20 17:14

Pokud jsi náhle vysadila AD je to jeden z nejčastějších příznaků z vysazení.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
26220
28.6.20 17:17
@Anonymní píše:
@Russet sama :/

Proč?!?!?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
12809
28.6.20 18:06
@Anonymní píše:
@Russet sama :/

Proč sama?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
28.6.20 20:31

@lachtanice86
Já nevím, přišlo mi, že už to nepotřebuju.. Myslíte, že je to tím? chvilkama se mi hrozně špatně dýchá a motá hlava. Mám strach, co to je

  • Nahlásit
  • Citovat
12809
28.6.20 21:47
@Anonymní píše:
@lachtanice86
Já nevím, přišlo mi, že už to nepotřebuju.. Myslíte, že je to tím? chvilkama se mi hrozně špatně dýchá a motá hlava. Mám strach, co to je

Nejsem lékař, doporučuji návštěvu lékaře co predepsal AD

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama