Návaly horka, zpožděná ms a test negativní.

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 22.01.19 00:15
Návaly horka, zpožděná ms a test negativní.

Ahoj holky, mám dotaz. 6.1 proběhl sex, 16.1 jsem to měla dostat a stále nic… 18. Jsem zkusila test, negativní a 20. Znovu a opět negativní. (byly to ty nejlevnější)
Mám šílené navaly horka, které jsem nikdy neměla, jinak nemám žádné známky nemoci. Cítím se skvěle až na ty návaly. Čípek je tvrdý a myslím otevřeny, ale jsem laik????????‍♀️…
Absolutně se v tomhle nevyznám. Nějaké rady, vaše zkušenosti? Měla jste někdy některá něco podobného? Budu ráda za každou radu! Díky :srdce:

Reakce:
nikina1521
Nováček 1 příspěvek 22.01.19 00:46
Test

Zkus si koupit nějaký dražší test, s tímto bohužel zkušenost nemám, ale možná jsi v tom :) nebo jsi jen nemocná

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 22.01.19 01:25
Počkej

Zkus ještě počkat, uvidíš, třeba to dostanes :*

karkarka
Závislačka 3200 příspěvků 22.01.19 06:33
@Anonymní píše:
Zkus ještě počkat, uvidíš, třeba to dostanes :*

Proc si sama odpovídáš??

debra.morgan
Kelišová 6216 příspěvků 22.01.19 06:35
@karkarka píše:
Proc si sama odpovídáš??

nevim, proc si sama odpovida :mrgreen: , ale tohle mi prave udelalo krasne rano, takto jsem se dlouho nezasmala :lol: :lol: :lol: :lol: chudina to bude nejaky novacek a nevi jak ty kytky funguji :lol:

Celina
Závislačka 4251 příspěvků 22.01.19 09:40

Syndrom vsugerovaných příznaků :roll:
Začni tím, že si nebudeš hrabat na čípek , nevím, co je tohle za módu, chceš si zavléct nějakou infekci, kdo ti radí tyhle ptákoviny??
Věř testu a pokud chceš mít jistotu, tak ho zopakuj za dva dny a pak si dojdi na gyndu.

Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

Tělocvik děti nebaví a pohybová gramotnost klesá. V čem je problém?