Návrat do práce po roce dítěte - nelitujete?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
sromulenka
Kecalka 457 příspěvků 15.11.14 15:48
Návrat do práce po 1 roce dítěte - nelitujete?

Ahoj maminky - zdravotní sestřičky. Mám možnost se vrátit do práce, kterou jsem měla moc ráda a také to byl i můj koníček. Mám dvě děti a to mladší má 14 měsíců. O peníze až tak nejde. Hlídání by bylo. Ale stále váhám, zda jít. Či počkat až mi skončí smlouva a já budu muset znovu hledat práci. Mohla bych nastoupit na poloviční úvazek ( 12-ky). Vy co jste šli dříve, jste spokojené, nelitujete? Zvládáte to? Jak vy tak i rodina? :hug:. Děkuji moc za vaše názory :mavam:

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
verulicek
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 15.11.14 15:57

@sromulenka Ahoj! Já VOŠZ teprve studuju, ale pokud máš možnost půlúvazku, ber to všema deseti :-) já jsem nezdravotník a při škole si musím dělat ještě praxi (2400 hodin) což prakticky vychází jako půlúvazek (akorát dělám zdarma :twisted: ) do školy jsem nastoupila když měla malá 6 měsíců. Je to paráda, mám konečně něco „svého“ kromě péče o malou. Prakticky si ji i domácnost mnohem víc užívám (přestože je to časově celkem náročné) :kytka:

Jo a hlídává manžel většinou - dělá na 3 směny tak to vždycky tak nějak lepíme. Je skvělý pocit, když vím, že na mě malá není 100% závislá :lol: asi jsem divná :mrgreen:

radulaur
Zasloužilá kecalka 984 příspěvků 15.11.14 16:01

Ahoj, zalezi kolik tech 12 tek v mesici je.. u nas na oddeleni ho vychazi 6-7 do mesice pri polovicnim uvazku a to si myslim, ze lze zvladnout…ja davala hlavne nocni a pak nesla spat a venovala se detem, ale to je dlouhodobe likvidacni pro maminku…ale jinak jsem do prace sla taly v roce ditka na 0,2 uvazek, od 2,5 let na 0.6 uvazek a nelituju a myslim, ze ani deti tim nejsou " poznamenany" :mavam:

radulaur
Zasloužilá kecalka 984 příspěvků 15.11.14 16:05