Návrat do práce po MD - zaměstnavatel mi nedrží místo

Anonymní
5.3.21 15:49

Návrat do práce po MD - nedrží mi místo

Ahoj,
omlouvám se za anonym, ale nevím, zda sem chodí někdo z kolegů. Potřebovala bych poradit, jak byste se zachovali v mé situaci. Jen pro začátek, pro celý kontext je důležité vědět, že pracuji jako učitelka.
Aktuálně jsem se synem na mateřské dovolené, která mi vychází do konce června. V září bych chtěla nastupovat do práce s tím, že na RD půjde manžel. (důvody nechme být) Mluvila jsem po dlouhé době s ředitelkou a mezi řečí jsem se jí zeptala, zda se mnou počítá od září, že na RD nenastoupím. Mimochodem to věděla už od začátku, opakovala jsem jí to několikrát. Samozřejmě, že si za mě musela najít náhradu na tento školní rok ale ona jí dala smlouvu na dobu neurčitou (kterou mám také) a mě řekla, že neví jestli pro mě bude mít místo, až se vrátím.
Teď mi jde o to, dokdy mám čekat až se ředitelka rozhodne? (jedna kolegyně minulý rok čekala do půlky srpna a pak jí vyhodila) Začali byste si hledat zadní vrátka? A co byste řekli na pohovoru, když jste v původní práci vlastně ještě neskončili? Mám hrozný strach, že budu čekat a čekat, pak mě vyhodí a narychlo už si nic nenajdu..
Děkuji za Vaše odpovědi.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
7458
5.3.21 15:55

Normálně ji teďka už oznam, ideálně pisemne, že k datu tomu a tomu ukončís RD a vracíš se do práce. To že vzala někoho jinýho na neurčito apod. tě absolutně nemusí zajímat, je to její problém k řešení. Výhoda je, že ti bude chtít dát výpověď brzo, aby jsi k tomu datu návratu opravdu skončila a ji se tam nehromadili učitelé :D a ty budeš vědět a moct hledat práci zavčas.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3569
5.3.21 15:56