Návrat do zaměstnání po RD

Taz
630
15.4.11 10:33

návrat do zaměstnání po RD

Ahoj, prosím o radu. Pokud nahlásím v práci, že se z RD budu vracet ve 2 letech věku dítěte, ale nastane finanční nouze, budu se chtít vrátit dříve, třeba v roce, musí mi zaměstnavatel vyhovět? Díky za rady…

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

1609
15.4.11 11:06

Ahoj..já nevím co děláš za práci..ale co já jem si tak zjištovala..Pracuji jako zdravotni sestra,ted jsem na PN a mimi se narodi v cervenci.Chtěla bych až jí bude ten 1 rok jít na částečný úvazek..a budu dál na RD a přitom chodit do práce…Dříve sis při mateřské nemohla přivydělat ale ted to jde..tak asi zaleží na zaměstnavateli..od nás to tak praktikuje spousta mých kolegyň..a když se ti má kdo postarat o mimčo tak si myslím že je to idealni..Se mnou tam i počítají..bavila jsem se o tom s nadřízenýma..Tak bych se asi informovala u tebe v práci… :mavam:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
20509
15.4.11 11:07

Nemusí. Lepší je když si žádáš o RD napsat datum nějaké dříve (třeba k 31.12.2011) a pak případně prodlužovat. V takovémto případě Tě totiž zaměstnavatel musí přijmout k tomu datu, ke kterému Ti dle Tvé žádosti rodičovská dovolená končí :wink:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2073
15.4.11 11:43

Presne tak pokud si nahlasis treba triletou a chltea by jsi do prace driv zalezi jen na zamestnavateli jeslti te vezme.
Pokud si ovsem napises treba jen rocni a pak po roce si ji zase prodluzis treba o rok tak to ti musi dovolit a drzet misto. Takto si to muzes prodluzovat az to tech tri let.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2732
15.4.11 11:54
verveve píše:
Presne tak pokud si nahlasis treba triletou a chltea by jsi do prace driv zalezi jen na zamestnavateli jeslti te vezme.
Pokud si ovsem napises treba jen rocni a pak po roce si ji zase prodluzis treba o rok tak to ti musi dovolit a drzet misto. Takto si to muzes prodluzovat az to tech tri let.