Navýšení antidepresiv a zhoršení

Anonymní
6.9.21 16:19

Navýšení antidepresiv a zhoršení

Je tady někdo komu se taky zhoršil psychický stav po navýšení antidepresiv? Svému psychiatrovi jsem se dnes nedovolala, tak jsem z toho docela zoufalá..
Léky mám na silné úzkostné stavy

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
401
7.9.21 05:59

Asi ti léky úplně nededly. Psychiatr ti je pravděpodobně upraví, věř, že bude dobře! :-)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
401
7.9.21 05:59

„nesedly“

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
401
7.9.21 06:04

Zkus řešit úzkostné stavy také jinou cestou, například psychoterapii či jinou terapii, která ti bude vyhovovat, úpravou zivotospravy, cvičením, psychohygienou, podporou od blízkých apod.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1
8.9.21 15:18

Ahoj, všem :lol: jsem tu ode dneška nová a ráda bych se chtěla zeptat a poradit. 11 let užívám AD cipralex 10mg na uzkostnou poruchu a byla jsem v pohodě :D poslední půl rok hrůza :,( zjistil mi PMS což jsem dostala HA Mercilon užívat 2.měsice a cítím se líp co se týče PMS ale stavy uzkosti přetrvávají a cítím se že nic nezvládnu bojím se jsem obavna no prostě úzkostná :?… A nevím zda navýšit AD… A vzít si na pomoc Atarax ten už neuzivam 11let a bojím se toho 8o

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7152
8.9.21 15:29

@Exesivo89

toto musíš konzultovat se svým lékařem, tady ti nemůžeme poradit

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat