Ne moc vhodný případný vztah?

Anonymní
14.1.21 19:13

Ne moc vhodný případný vztah?

Dobrý den, ahoj. Dusím to v sobě, a tak se chci poradit a podělit i v diskuzi. Jsem učitelka v základní škole, letos jsem dostala opět prvňáčky. Mám tam chlapce z rozvedené rodiny ve střídavé péči. Veškeré věci co jsou potřeba vyřešit, se mnou řeší jen otec dítěte - papíry, svěření do péče, odevzdávání a předávání věcí, výuku, prostě vše co se týče chodu školy. Během distanční výuky jsme se více sblížili a psali si i osobnější věci. Za všechno je hrozně vděčný, sem tam hodí nějakou lichotku a postupně mezi námi začaly vznikat hezké vztahy, až takové, které jsou trošku za hranu normálních vztahů v pozici učitelka-rodič. Jednou týdně teď bere syna kvůli předávání mamince hned po vyučování, takže když mu ho předávám, většinou se zapovídáme a povídáme si o různých věcech, třeba o společných zájmech a tak. Mám za sebou nevydařený vztah, ví, že jsem sama a stejně tak vím já, že on je sám. Teď mi dal nádhernou maličkost k narozeninám (měla jsem teď v lednu, syn doma vykládal, tak zareagoval). Nikdy se mi to předtím nestalo. U syna jsem oblíbená, prý pořád o mě doma mluví. Pořád ale nevím, jestli má zájem nebo je to jen jeho povaha. Jak to mám zjistit, abych neudělala něco čeho bych potom litovala? A myslíte, že může fungovat vztah učitele a rodiče? Sama o tom nejsem přesvědčená jak by reagovali kolegové a ostatní rodiče, kdyby to prasklo. Jsem z toho teď dost zmatená, chtěla bych ho více poznat, ale zároveň se bojím odmítnutí, kdyby to tak nemyslel.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2678
14.1.21 19:14

Myslí to tak.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8632
14.1.21 19:16

Uvidíš, jak se to vyvine. Určitě bych nedělala první krok.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6152
14.1.21 19:18

Neni to nahodou modifikace dotazu na vedouci dcery v zajmovem krouzku a nesmeleho tatinka?
Jinak to nechej na nem.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
25007
14.1.21 19:21