Nebyla by lepší jiná školka?

11.7.15 21:18

Nebyla by lepší jiná školka????

Maminky a nejen maminky, poraďte. Na konci roku ve školce vyvrcholilo napětí ohledně chování našeho prcka. Žádná agrese, ale naschvály. Navrhla jsem učitelkám, že si tedy nechám Adámka doma, když to s ním nejde. Naznačili mi, že se nemají čas mu věnovat a tím pádem je zatěžuje. POZOR. U nás ve školce jsou žádané pouze nadané děti, velice hodné a nejlépe rodiče vlezdoprdelky. Šla jsem tedy s malým do poradny co a jak a závěr je, že to normální živí kluk, který se ve školce nudí. Nudí a tudíž vymýšlí blbosti a provokuje děti. Důvěru k učitelkám jsem ztratila. Doposud jsem veškerou vinu přisuzovala Adámkovi, dneska vím, že mu školka prostě nedává to, co by měla. Problémem je, že malování, kreslení, zpěv ho nebaví. To co ho zajímá je věda a technika, motory, vynálezy, pastě, stroje. Zajímal se o gilotu, vše jsme mu vysvětlili, jak funguje. Není prioritní, že usekává hlavy, ale že tam něco padá samospádem. Bohužel se rozhodl stavět gilotinu ve školce…oheń na střeše. A to nemluvím o tom, když jsme mu řekli, jak to je, když někdo umře…zpopelnění atd. učitelky na nás chtěli volat sociálku… :nevim: ale jeho zajímá, jak věci fungují ;). Navrhly, že mu seženou asistenta… ale já bych ho tam už nejraději nedávala vůbec a dala ho jinam. manžel nechce ani slyšet…kamarádi, školka v obci, ale že z kluka dělají blbce, to nechápe…nevím, co dělat. navrhla jsem, že půjde do lesní školky, kde se mu mohou věnovat, ale manža nechce, je to drahééééé… :nevim:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

23861
11.7.15 21:26

Já bych ve vašem případě jinou školku opravdu zvolila. Co si budem povídat, stavět si gilotinu ve školce je dost ujeté :mrgreen: máš to dítě nějaké morbidní :nevim: Ale tak pokud ti z něj opravdu roste vědec, není se čemu divit, většinou bývají i v dospělosti ujetí a divní. Proto mu dopřej speciální vzdělání s individuálním přístupem.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
15089