Nechal vás někdy přítel bez peněz?

Anonymní
10.8.20 05:10

Nechal vás někdy přítel bez peněz ?

Dobrý den
Mám takový dotaz.
Už se některé z žen stalo že přítel odjelna víkend s kamarády a nechal vás s dítětem bez peněz a nezajímalo ho to?
Beru rodičovský příspěvek něco přes 7000,a přítel mi přispívá na dítě a stalo se mi tento měsíc že jsem nevyšla s penězi a doma máme oheň na střeše jak kdybych mu pomalu vyvraždila půl rodinu. Přítel pracuje jako voják a plat má docela dost vysoký narozdíl od mé rodičovské. Navíc minulý víkend byl pryč a já s malou neměla pomalu co jíst a počítala jsem opravdu každou korunu abych mohla malé dojít koupit jogurt nebo tak. Když jsem mu to psala akorát mi vynadal co dělám s penězi atd. Když si vezmu že nakoupím malé pleny, jídlo, sem tam nějaké oblečení, hygienu, jídlo, zaplatím internet, atd, atd a když někam potřebuju musím mu dát na benzín. Včera se přítel vrátil a řekla jsem mu ať nakoupí že mi ještě nepřišla mateřská že mu to pak dám. Sepsala jsem mu nákup úplně to nejnutnější abych mohla uvařit aspoň večeři a další den oběd než mi přijdou peníze. Na tož mi bylo odpovězeno proč má dělat takový nákup že je to zbytečně a neustále se vyptával kdy mi jako přijdou peníze. Když se vrátil z nákupu myslela jsem si že si vyloženě dělá srandu. Koupil 10 rohlíku, salám, sýr, rajčata, a okorku. Ale to že nemám dát naší malý co jíst ho opravdu nezajímalo. Náš vztah už je úplně mrtvý a to ne jen skrz peníze. Schovává si před mnou i peněženku, zaheslovava si počítač, neustále telefon v ruce, už rok jsme spolu neměli sex, nedáme si ruku, ani pusu. Jen si nadáváme a ubližujeme. Občas se mi stalo že mi fyzicky ublížil a pak řekl že jsem si tu modřínu namalovala že jsem nenormální a nebo že jsem schválně do něj narazila. Už nevím co mám dělat. Pořád jen brečím. On vás co se doma stane nebo si napíšeme ukazuje svým kamarádům, rodině a já jsem pak všude za blbce.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
593
10.8.20 05:17