Nechání čtvrťáka po škole

Napsat příspěvek
48639
28.2.17 08:57

@Zabatko jo syn je taky ve 4. třídě a učitelka to je katastrofa :jazyk:, omluvenku bych nepsala když to bylo mimo vyučování. je to o lidech a je to šílený rozdíl učitelka co měli a mají ted. Místo aby je učila jim vypráví osobní věci, koho to zajímá co dělá její dcera v americe :jazyk: a minulý týden měl omluvenku na plavání že jdeme na alergo a ona co bude mít za omluvenku za týden. neustál blbé narážky komu fandí v hokeji :jazyk:. Manžel říkal že si s ní asi půjde promluvit ;)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
kdochcekam
28.2.17 08:57

Aha, tak tohle opravdu nemám za potřebí. Teď se už teda té učitelce vážně nedivím. Jaká matka, taká katka. :poblion:

  • Citovat
  • Upravit
4250
28.2.17 08:58

@Zabatko To tu někdo psal jako radu. Z vlastní zkušenosti vím, že takové řešení řešením není. Jen před tím varuju :kytka:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
28.2.17 08:58
@SIMONA1234 píše:
Vřele doporučuju tento článek: :mrgreen: Dole dávám odkaz
27.2.17
ZŠ a MŠ Benešov: Na Karlově se učilo jako ve 30. – 40. letech 20. století
Všechny děti 2. tříd i my paní učitelky a asistentky jsme se vrátily do starých dob a jeden celý týden jsme v rámci projektu učily jako za časů našich prababiček.

Děti se totiž dnes ve škole už zcela běžně setkávají se skupinovou, individuální, projektovou výukou, a proto jsme se rozhodly ukázat dětem, že to, co je nyní běžné, dříve děti nezažívaly.

A jak nejlépe toho dosáhnout, než jim ukázat opak? Vystěhovali jsme třídy, uklidili všechny obrázky, schovali techniku, dali pryč vše, co bylo jen trochu zajímavé. Oblékly jsme se jako vážené slečny učitelky a připravily si nezbytné ukazovátko i rákosku.

Rodiče byli naštěstí vstřícní a jako vždy nám velmi pomohli, když děti oblékli do dobového oblečení, na svačinu jim připravili chléb s máslem a nechali nás dělat naší práci, jejíž součástí byly i dobové tresty, jako třeba klečení v koutě.

Po prvním dni jsme nemohly uvěřit tomu, že všechny děti dokázaly celou vyučovací hodinu sedět s rukama za zády, nevykřikovaly, nedožadovaly se pozornosti a dokonce tu svou udržely, ačkoliv jsme se ani jednou neprotáhly, nevyskočily z lavice, nesoutěžily, ani nezpívaly…

Zkrátka jen a pouze frontální vyučování. Výklad, poslech, psaní do sešitu. Najednou jsme neměli ve třídě jediné dítě s poruchou pozornosti. Děti se hlásily, plnily úkoly, nezlobily a domů odcházely se slovy, že lepší výuku ještě neměly. Mnohé z nich to prohlašovaly i po celém týdnu takového vyučování.

No nevím, jestli tedy dnes my učitelé neděláme něco špatně. Ke každému přistupujeme individuálně, neustále se snažíme děti zabavit, upoutat je, zpestřit jim výuku, vše se jim snažíme podat zajímavě a oni jsou pak šťastní za výuku bez toho všeho? V každém projektovém týdnu se snažíme o to, aby přinesl něco nového nám všem. A závěr tohoto týdne? Děti mají rády pevný řád, vidí v něm jistotu a bezpečí!

Převzato ze školního časopisu Karlík 3/2016, Základní a mateřská škola Benešov, Na Karlově 372, (k. n.), publikováno i v Chrudimských novinách a na webu Viditelný Macek.
27.2.17

http://www.pedagogicke.info/…lo-jako.html

Příspěvek upraven 28.02.17 v 08:35

zajímavá studie…to mi hodně připomíná experimentování od Zimbarda :-D ono se to nezdá, ale ta psychika je prostě mocná…

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
28.2.17 09:01
@Zabatko píše:
Možná spíš krávy. :lol:

to ale neměla být ode mě nějaká negativní narážka…to, co ti @kdochcekam psala bylo celkem trefné :mavam:

Příspěvek upraven 28.02.17 v 09:05

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
28.2.17 09:02
@kdochcekam píše:
@Tichopredbourino já teda nevím, ale zůstat po škole považuju za TREST a je podle mě druhořadé, co bude naplňovat ten čas, který zůstane v trestu. Jestli mu dá za úkol umývat tabuli nebo drhnout lavice nebo psát stokrát bla bla bla nebo bude jen sedět a čučet. :nevim: :nevim: :nevim:

Takové po škole jsem zažila a úplně zbytečná akce. Pokud opravdu zapomněl, tak mu takový trest nepomůže, protože zapomene občas každý. Trestat, že zapomene, nechanim po škole, je pro mě přes čáru. U mě to mělo akorát za následek to, že jsem se v noci budila a přemýšlela s hrůzou, jestli mám všechno. Ale tomu, abych už do školy nic nezapomněla, to nezabránilo. Pokud zapomněl, že spíš nevěděl, že má zkoušku udělat, tak mi přijde vhodnější, když s ním učitelka pár příkladů udělá, ať si zapamatuje, jak je to správně celé.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
28.2.17 09:03

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
28.2.17 09:05

@Zabatko Sice nevím co je to IVP, jsem pochopila, že 11 dětí šlo jinam a jedná se o nějakou formu poruchy. Ne, že se rozdělily abecedně.

Jinak si myslím, že by jsi mohla troškou zkrotnout. Čím více se diskuse rozvíjí, tím více se kloním k tomu, že jednáš dost v afektu skoro pořád. Zpočátku jsem myslela, že se jedná o výjimku.

Mně taky dost vadí všelijaké diagnózy a tím pádem učitelky už snad vůbec neučí. A musí dávat pozor na potřeby kde jaké individuality a ve škole je to samý asistent.

Pokud je kluk nadaný, tak ho dej do školy pro nadané děti a hned uvidíš jak se věci mají.

Tyhlety integrace jsou na zlost a nic dobrého to nemůžu přinést.

Chápu jak učitelky, tak rodiče, ale pokud má být dítě hodnoceno odlišně a s ohledem, tak mi nepřijde na místě ohánět se vysokou inteligencí. Čistě teoreticky nemá kdoví jakou poruchu. Jen je více senzitivní, ale to mi tam potom nesedí ta kráva.

Už jsem kdysi do jakési diskuse psala, že jako malé dítě bych určitě byla diskalkulik. Jenže tenkrát to nebylo, do druhé třídy jsem měla jedničky, ve třetí třídě se měnila učitelka a potom jsem byla safra ráda, že jsem schopná si udržet 3! A tak nějak vnitřně cítím, že to bylo spravedlivé a měla jsem rodiče, kteří honili mě, nikoliv novou učitelku, ta se kterou jsem tak dobře vycházela mi ve své podstatě nejvíce ublížila.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
7975
28.2.17 09:05

@lucenka Normální bývá ten jeden stupeň. Prostě se stane, že člověk má pocit, že Pepíček je spíš na dvojku. Ale když jedničkář spadne do trojkařů, výukové plány a nároky jsou stejné, je chyba někde jinde. Neříkám, že rovnou v učiteli. Dítě je člověk a mívá taky problémy, které ovlivňují jeho práci.

Ale v tomhle případě se zjevně problém táhne delší dobu a podle reakcí to vypadá, že obě strany dělají spoustu bot, které dítěti moc nepomáhají.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2615
28.2.17 09:05
@lucenka
@lucenka píše:
Tak ale tady si dítě vyžírá, co má. Měl jen půlku úkolu, ty jsi s tím souhlasila. Takže to vypadá, že se mu doma dostatečně nevěnujete. Učitelka mu chce pomoct a. Ve svém volném čase se mu věnovat.

Tak on to není až tak úplně volný čas. I ten učitel má 8 hodinou pracovní dobu, byť to neznamená, že tráví 8 hodin přímou pedagogickou činností.

@terinka4444 Souhlasím. Tohle nechat řešit kluka není dobré, navíc kluk bude v ještě větším stresu. Tímto postupem maminka prokázala dítěti medvědí službu. Místo, aby se hroty otupily, tak se pouze přiostřilo. Když už, tak když to odmítla, tak to měla řešit s učitelkou ve vší slušnosti sama.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
28.2.17 09:06
@reinkarnace píše:
to ale neměla být ode mě nějaká negativní narážka…to, co ti @kdochcekam psala bylo celkem trefné :mavam:Příspěvek upraven 28.02.17 v 09:05

to ale neměla být ode mě nějaká negativní narážka..to, co ti @kdochcekam psala bylo celkem trefné :mavam:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
kdochcekam
28.2.17 09:08
@Tichopredbouri píše:
Takové po škole jsem zažila a úplně zbytečná akce. Pokud opravdu zapomněl, tak mu takový trest nepomůže, protože zapomene občas každý. Trestat, že zapomene, nechanim po škole, je pro mě přes čáru. U mě to mělo akorát za následek to, že jsem se v noci budila a přemýšlela s hrůzou, jestli mám všechno. Ale tomu, abych už do školy nic nezapomněla, to nezabránilo. Pokud zapomněl, že spíš nevěděl, že má zkoušku udělat, tak mi přijde vhodnější, když s ním učitelka pár příkladů udělá, ať si zapamatuje, jak je to správně celé.

Já ti rozumím. Ale vycházím z toho, že známe jen vyjádření jedné strany a že to „po škole“ nevyšlo jen a pouze ze zapomenuté zkoušky ve výpočtu DÚ. Prostě to na mě tak působí. příliš neuvěřitelné, aby to byla pravda. Bylo tam něco jiného, zo buď zakladatelka nezmínila, nebo to ani neví.
Já jsem po škole byla jednou, a to bylo v dokonce v kroužku v lidovce a už ani nevím proč. Ale učitelka na mě zapomněla, já šla pak domů hrozně pozdě a dostala pěknou sodu od rodičů. Takže dvojí trest. a nedovolila jsem si pípnout. :nevim: rodič a učitel byli božstvo.

  • Citovat
  • Upravit
28.2.17 09:08
@kdochcekam píše:
Aha, tak tohle opravdu nemám za potřebí. Teď se už teda té učitelce vážně nedivím. Jaká matka, taká katka. :poblion:

Poblijona bych nepoužila, ale jinak souhlasím do puntíku. Už také vidím, odkud vítr fouká.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
kdochcekam
28.2.17 09:10
@reinkarnace píše:
to ale neměla být ode mě nějaká negativní narážka..to, co ti @kdochcekam psala bylo celkem trefné :mavam:

Děkuji, pro zakladatelku jsem ovšem asi další kráva, stejně jako jejich paní učitelka. To má pro mě docela vysokou vypovídající hodnotu. :nevim:

  • Citovat
  • Upravit
kdochcekam
28.2.17 09:11
@Tichopredbouri píše:
Poblijona bych nepoužila, ale jinak souhlasím do puntíku. Už také vidím, odkud vítr fouká.

Poblion je spíš proto, že je k zblití, když se snažím diskutovat a žadatelka o pomoc se vyjadřuje tak, jak se vyjadřuje. :nevim: :?

  • Citovat
  • Upravit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama