Necháváte děti nafotit? Průzkum trhu

79
8.1.21 08:35

Necháváte děti nafotit? Průzkum trhu

Ahoj holky, budu moc rada, když mi odpovíte na tyto otázky, takový průzkum na trhu :-)

1. Nechavate se jako rodina popr. jen vaše děti profesionalne nafotit u fotografa?
2. Jak často, u jakých příležitosti?
3. Kolik fotek cca vyberete z jednoho foceni?

Moc děkuji :srdce:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1631
8.1.21 08:37

Ještě jsme se nenechali, já bych sice chtěla, ale jsem líná fotografa hledat a to focení zorganizovat. A čas letí a letí. Leda by nějaký přijel sem a vyfotil nás doma a na zahradě, to by bylo dobry :lol:

Edit. A ještě bych potřebovala génia, co zařídí, že Marfuška bude na fotkách vypadat jako Nastěnka :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Příspěvek upraven 08.01.21 v 08:50

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1018
8.1.21 08:40

1. Nechala jsem si nafotit nejenom dite, ale i psy :)… Tak nejak mam pocit, ze tyhle fotky na zdi zkratka vypadaji mnohem lip :)

2. Tehotenske, novorozenecke foceni, Vanoce, jarni “rozkvetle” fotky :)

3. 10-15

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
48364
8.1.21 08:44

Nenechala a ani o tom neuvažuju. Nemám ráda vyumělkované fotky a ještě za to platit.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2192
8.1.21 08:45

1. Ano, rodinné i dítě sólo
2. Vánoční focení
3. 5-8 záběrů

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7196
8.1.21 08:46

@Laura215 Ne.
Ale v okolí to tak třetina rodin dělá.
Pokud si správně všímám, tak cca jednou za rok nechávají nafotit děti, popřípadě celou rodinu. Plus polovina z nich pořizuje rodinná PF.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
902
8.1.21 08:48

Měli jsme focení novorozenecké, potom k ročním narozeninám, měli jsme spojené s vánočním focením a ještě jsme dostali normální fotky jakoby rodinné.
Určitě bych chtěla pokračovat s tím vánočním nebo narozeninovym.