Nechci, aby to v práci věděli - 1. těhu kontrola v prac. době

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
15.5.22 17:29

Nechci, aby to v práci věděli - 1. těhu kontrola v prac. době

V pondělí mě čeká 1. těhotenská kontrola. Nepodařilo se mi kontrolu domluvit jinak, takže nedorazím na jednu hodinu výuky (jsem učitelka). Pravděpodobně potřebuji nějaké potvrzení, že jsem skutečně byla u lékaře, jenže tam asi bude razítko lékaře a bude jasné, že jsem byla na gyndě, že? U nás je to hrozná drbárna, už teď se mě někdo zcela neomaleně ptal, zda nejsem těhotná… Jsem v 6. týdnu a fakt nechci, aby to v tuto chvíli celá škola věděla.
Dá se tomuto nějak předejít? Je nutné to potvrzení s všeříkajícím razítkem přinést..?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2852
15.5.22 17:30
@jedno.devce píše:
V pondělí mě čeká 1. těhotenská kontrola. Nepodařilo se mi kontrolu domluvit jinak, takže nedorazím na jednu hodinu výuky (jsem učitelka). Pravděpodobně potřebuji nějaké potvrzení, že jsem skutečně byla u lékaře, jenže tam asi bude razítko lékaře a bude jasné, že jsem byla na gyndě, že? U nás je to hrozná drbárna, už teď se mě někdo zcela neomaleně ptal, zda nejsem těhotná… Jsem v 6. týdnu a fakt nechci, aby to v tuto chvíli celá škola věděla.
Dá se tomuto nějak předejít? Je nutné to potvrzení s všeříkajícím razítkem přinést..?

Vsak na gyndu se da jit i na preventivku, ne?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1848
15.5.22 17:30
@jedno.devce píše:

Jak s razitkem nevim, ale jdes zbytecne brzy, jeste nemusi byt srdicko a budes resit stejny problem za další tyden znovu.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7796
15.5.22 17:31

Tak snad je normální, že ženský nosej propustky s razítkem gyndy, ne? Na to nemusej být těhotný. :roll:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
39868
15.5.22 17:36
@jedno.devce píše: