Nechci studovat VŠ, chtěla bych dítě

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní  25.04.18 23:05
Nechci studovat VŠ, chtěla bych dítě

Ahoj, jsem studentkou prvního ročníku VŠ dálkově a u toho pracuju ve školce. Momentálně se čím dál častěji potýkám s myšlenkami, že mě škola nebaví, nenaplňuje, ani mi nejde a nejsem přesvědčená, že ji zvládnu. Hlavně mi jdou hlavou takové myšlenky, že bych už chtěla mít vlastní děti a ne se stresovat na VŠ a promarnit tam další 2 a horším případě 4 roky. Problém je v tom, že moji rodiče mají pocit, že vysoká škola mi zaručí lepší život než měli oni a asi by se těžko smiřovali s tím, že nebudu mít titul. Vím, že to za mě nemůže vyřešit nikdo jiný než já sama a rozhodnutí bude stejně na mně. Spíš bych chtěla slyšet názor někoho nestraného, protože např. přítel mi poradí tak abych se zavděčila rodičům a řekne, že ví, že to zvládnu. Moje otázka tedy je, jestli jste někdo někdy byl v takové situace, jak jste se rozhodli to vyřešit a jestli Vás toto řešení zpětně nevadí. Děkuji za odpověď ;)

Stránka:  1 2 3 4 5 6 Další »

Reklama

Reakce:

sediza
Ukecaná baba ;) 1235 příspěvků 25.04.18 23:12

Já mám celkem 3 vysoké školy. Dvě jsem studovala najednou. Pokud máte pocit, že se dokážete postarat o svoje dítě/děti, v případě, že Vás přítel opustí, tak směle do toho. Já bych ale chtěla být nejdříve nejen s VŠ, kvůli lepšímu uplatnění, ale především vdaná.

Karleon
Kelišová 5004 příspěvků 25.04.18 23:13

Byla jsem. Studovala jsem teda 1. ročník denního studia, když jsem zatoužila po dítěti, přesto jsme se začali snažit. Otěhotněla jsem na podzim ve druháku a před Vánocemi jsme o miminko přišli. Podruhé se mi podařilo otěhotnět v létě mezi druhákě a třeťákem, dokončila jsem tak zimní semestr a na rok přerušila školu. Po roce jsem se vrátila a pokračovala dál, ale snadné to nebylo a ještě jsem si to zkomplikovala druhým těhotenstvím a druhým přerušením studia.