Nechuť k mléčným výrobkům- těhotensví a dostatek Ca

Anonymni
26.1.04 20:28

Nechuť k mléčným výrobkům- těhotensví a dostatek Ca

Ahoj těhulky a maminky,mám UTZ potvrzené těhotenství(7tt dle PM) Chtěla bych se zeptat Vás, které stejně jako já nepijete mléko a jogurty a sýry jíte jen tak 2× týdně,jestli u vás nebyl problém při vývoji miminka(kosti,zuby).Doporučil vám lékař pojídat Ca v tabletách nebo stačila jen jeho dávka v těhotenských vitamínech?Děkuji za odpovědi

  • Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

Missorka
26.1.04 22:03

Nechuť k mléčným výrobkům- těhotensví a dostatek Ca

Ahojky,

mně bylo řečeno, že calcium je potřeba zejména ve druhém trimestru. Do té doby určitě něco vymyslíš a nejlepší je se stejně vždycky poradit s lékařem.

Pohodové těhotenství

přeje

Peta

  • Nahlásit
  • Citovat
151
27.1.04 10:11

Nechuť k mléčným výrobkům- těhotensví a dostatek Ca

Ahojky!

Taky jsem mela tenhle problem. Cele tehotenstvi jsem polykala Mamavit a na otazku, jestli bych nemela brat jeste Calcium v tabletach, mi muj doktor rekl, ze to neni nutne, ze davka v Mamavitu uplne staci. A ono se to stejne srovnalo, kdyz presly nevolnosti. Ted jim uplne vsechno a hodne :-D

Lucka 35+0tt.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymni
27.1.04 12:07

Nechuť k mléčným výrobkům- těhotensví a dostatek Ca

Ahojky já mám zase období kdy můžu sýry a mléko pořád a kdy ho naopak nemůžu ani cítit . Ale z jedné moudré knížky vím , že Ca je také ve vaječném bílku , takže zkus vajíčka ale jen jedno ,dvě a ne každý den , ještě se ti podívám a napíšu ti. Hezké těhotenství , Niky. :-P

  • Nahlásit
  • Citovat
112
27.1.04 12:32

Nechuť k mléčným výrobkům- těhotensví a dostatek Ca

Já jím GRAVITAL, ve kterém jsou všechny důležité vitamíny a stopové prvky. Vápníku je tam nejvíce :162 mg v 1 tb. Jinak na začátku těhotenství je nejdůležitější kyselina listová, která je obsažena v listové zelenině ( brokolice, špenát …), dále v lískových oříšcích, arašídách a celozrnném chlebu. Já jsem ji jedla v tabletách, vždy 1 denně do konce třetího měsíce.

Vápník je taky obsažen v bílém chlebě a olejovkách.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymni
27.1.04 17:28

Nechuť k mléčným výrobkům- těhotensví a dostatek Ca

Ještě sardinky s kostí , sezamová semínka ,listová zelenina a vodní řasi prý se daj sehnat sušené v prášku či v tabletách v lékárně. Niky.

  • Nahlásit
  • Citovat
1089
27.1.04 18:35

Nechuť k mléčným výrobkům- těhotensví a dostatek Ca

Ahoj,

som v 15TT a tiez mi vobec nesmakuju mliecne vyrobky (a nie je to tehu-chutami!). Tehotenske vitaminy nejem, ale kupila som si prave pre ten nedostatok Ca, tabletky. Inak vyborne je, ak sa rozhodnes pre Ca v tabletkach, kupit si take, kde je kombinacia vitaminu D a Ca. Pozor, urcite si nekupuju kombinaciu vitaminov A a D, privela vitaminu A babatku skodi. Ozaj a naco ten vitamin D? Ten ulahcuje vstrebavanie Ca, takze takato kombinacia je vyhodna!

Opatruj sa ;o)

Jana

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
29.3.13 19:43

Ahoj, mohu poradit mák, jestli máš ráda, je v něm desetkrát více vápníku než v mléčných výrobcích.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama