Nechutenství po antidepresivech, zmizí?

229
16.12.20 12:17

Nechutenství po antidepresivech, zmizí?

Ahoj,

mám nějaké zdravotní problémy, které se nikde neprokázaly, tak mi lékař napsal AD Elicea. Beru půlku, takže 5mg, protože mám průjem… Trpím od té doby co je jím hrozným nechutenstvím, nemůžu se na jídlo vůbec podívat… navíc jsem i tak dost hubená, takže je to pro mě nežádoucí…

Po jaké době to prosím zmizí? Jsem už zoufalá… přitom je to teprve týden :,(

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
6853
16.12.20 12:22

Většinou si léky sednou cca za měsíc, někdy i víc, bohužel to tak bývá téměř u všech, pokud se to nelepší je dobré probrat s dr. Já když nasadila prvně ad tak jsem byla taky měsíc plus minus ( mimo ) žaludek na vodě, třes těla… ale pěkně si sedly a pak už super :wink: zkus vydržet :palec:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3809
16.12.20 15:34

Já sice nemám nechutenství, ale je mi každé ráno špatně od žaludku a teď jsem poslední dny začala po snídani a užití ranních léků zvracet. Už to řeším s psychiatričkou, nejspíš to mám po AD Brintellix, je mi takhle blbě po ránu už několik měsíců. Po Elicei jsem neměla nechutenství, ani mi blbě od žaludku nebylo, tak nevím.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
132
16.12.20 16:17

@Lollitka jo me bylo zezacatku ted po Brintenlixu taky spatne od zaludku. Jakou davkou jste zacinala? Jinak u AD je zohle bezne a urcite se upravi. Vydrzte jeste, tyden je malo na srovnani. Me preslo zhruba za 2-3 tydny

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3809
16.12.20 16:40
@Sophia.888 píše:
@Lollitka jo me bylo zezacatku ted po Brintenlixu taky spatne od zaludku. Jakou davkou jste zacinala? Jinak u AD je zohle bezne a urcite se upravi. Vydrzte jeste, tyden je malo na srovnani. Me preslo zhruba za 2-3 tydny

Začínala jsem na 5 mg ráno, pak 10 mg ráno a pak 10-10-0 mg. Nejdřív to bylo nějakou dobu ok, ale pak se mi začalo dělat blbě a poslední dny zvracím po ránu. Ještě ráno beru Lithium a Reagilu, ale Lithium beru i v poledne a večer a to mi už blbě není, takže z něj to nebude a po tom Brintellixu je to docela časté. Dnes jsem si ho nevzala a už jsem nezvracela, ale trochu blbě mi bylo stejně.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8
17.12.20 15:58

Fakt to chce vydržet, držím pěsti, ať Ti to rychle uteče, protože ty začátky fakt nejsou příjemný :nevim: sama jsem si to zažila několikrát.. ale přejde to ;) u mne konkrétně to trvalo cca 3 týdny až měsíc ;) doporučuji něco jako Nutridrinky, kupovala jsem si v lékárně jeden druh, co vypadá jako dětské pitíčko a chutnalo to moc dobře, jako ochucené mléko :P jsem taky dost hubená, tak jsem už víc hubnout nechtěla :D takhle do sebe aspoň dostaneš nějaký vitamíny :*

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
17.12.20 18:59

Mě psychiatrička říkala že to takhle někdo má, hlavně na začátku, nebo mu AD prostě nesedí když to trvá moc dlouho. Mě naštěstí nevolnosti přestaly tak po dvou týdnech. Doktorka mi doporučila na chvíli snížit dávku a pak přejít na celý prášek. To mi pomohlo a tělo si na to zvyklo. Občas pořád cítím nechuť k jídlu a motání hlavy, ale to spíš může být způsobeno mým sedavým zaměstnáním a špatným držením těla.
Tak to zkus ještě vydržet a když ti bude pořád špatně nebo hůř, tak to prodiskutuj s psychiatričkou. Hodně štěstí:)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat