Moje postava - něco dělám špatně, ale co?

28.1.10 09:26

Neco delam spatne, ale co??

Ahoj, poprosim vas o radu.
Pred tehotenstvim jsem mela myslim peknou postavu, 60 kg a 171 cm. Chodila jsem cvicit jednou tydne aerobik.
V tehotenstvi jsem pribrala 18 kg a pri kojeni zhubla na 66 kg. Pak jsem kojit musela prestat a hubnuti slo da haje.
Pred dvema mesici jsem zacala intenzivne cvicit - chodim kazdy den (spinning, plavani, vacushape, aerobik) a jidelnicek jsem upravila podle vsech znamych pravidel - nejim sladke (vubec, ani sladke jogurty, jenom bile), snazim se jist 5krat denne, a nejim po sedme vecer.
Ale nehubnu a nehubnu a nehubnu. Uz me to stve. Nejdemi ani tak o vahu - ale spis o centimetry, abych se konecne vesla do svych uplne puvodnich kalhot pred tehotenstvim. Jo male je 19 mesicu, takze jsem uznala, ze jen tak samo to nepujde.
Co teda mam jeste delat je mi zahadou.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

15406
28.1.10 09:43

Mad - zatím nemůžu moc soudit, teprve mě to čeká, ale co vím od ostatních a kamarádek - pánev se porodem roztáhne a míry se změní…a to cvičením zpátky prostě nedáš.. :-?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
683
28.1.10 09:45

Ještě mě napadá, omezit bílé pečivo hlavně večer, dodržovat pitný režim a tak. V tuto chvíli ale hlavně vytrvat. Když jsi začala tak intenzivně sportovat, tak se ti mění tuk na svaly, takže to na váze hned poznat nejde, maximálně se můžeš zkusit měřit a počítat centimetry, ale i to ber zpočátku s rezervou. To je první zádrhel hubnutí. Druhý zádrhel je, že první asi tak tři měsíce si organismus prostě zvyká na nový režim stravování. Výsledky se proto začínají většinou projevovat až později.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
73
28.1.10 09:48

Já jsem to měla úplně stejně, akorát s tím rozdílem, že jsem přibrala 13kg, které jsem shodila porodem, co jsem kojila jsem nepřibrala vůbec nic a to jsem kojila 20 měsíců, ale jakmile jsem přestala kojit, začala jsem nabírat a to jsem vůbec nechápala, protože jsem nikdy s váhou problémy neměla.Vždycky jsem vážila 52kg a žádné výkyvy, prostě pořád stejně. A když jsem se snažila nejíst tak moc, zmenšit porce a míň sladkého, tak jsem přibírala víc. Naopak lepší bylo jíst normálně a neřešit to. Mám pocit jako by si to tělo řeklo, že dostává míň a tak si dělalo zásoby. A druhá věc je to, že ikdyž jsem zhubla na tu svou váhu a po kojení zase přibrala, tak to oblečení taky neobleču, jen na něj koukám a přemýšlím zda ho vyhodit nebo mu dát ještě šanci :-D . Momentálně jsem po druhém porodu a mám váhu 62, což je o deset kilo víc, takže se s tím oblečením asi můžu rozloučit. A to jsem u druhého těhu nabrala jen 11kg a porodem zase vše zhubla, ale před těhu jsem brala různé prášky na podporu ovulace apod. a těma jsem přibrala 8kg, tak nevím, jestli je shodím. Nemáme to my ženské lehké :lol: .Sice jsem ti neporadila, ale aspoň víš, že v tom nejsi sama.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3529
28.1.10 09:50

Ono to půjde,ale nejíst po 17 hodině je chyba,poslední jídlo by mělo být tři hodiny před spánkem,tak na to pozor.A toho cvičení mi taky přijde moc,třikrát týdně ano,ale tělo se potřebuje také regenerovat a pokud mu dáváš velký záhul,tak hubnout nebude.Jinak radím vydržet a nečekat přehnané výsledky,pokud se jená jen o těch šest kilo a výchozí váha také není tak vysoká,pak to půjde pomalu,hlavu vzhůru :mavam:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2480
28.1.10 10:01

Ahoj!

Myslím, že sis toho nandala pořádně… 8-o (myslím to cvičení)

To jako tohle zvládáš každý den nebo to střídáš?
Jíš dostatečně? Možná jíš naopak málo…
Zkus popřemýšlet, kolik a co jíš. Jestli máš dostatek všeho, co tělo potřebuje. Zvlášť při tomhle zápřahu.

A po sedmé si klidně můžeš něco malého dát. Pokud teda nejdeš v osm spát.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
12739
28.1.10 10:15

MadyGirlNancy, opravdu sis dala teda zápřah, ale rozumím ti, taky jsem po kojení nabrala. Měla jsem 56kg což bylo jen od 3kg víc než mam obvykle a najednou i když jím střídmě a nejím tučné a sladké jídla jsem nabrala a mám 60kg. Cvičím a taky nic, během těhotenství se tělo hodně zavodňuje aby byla žena vláčnější a po porodu ti te vody v tom těle hrozně zůstane. Mi všichni říkají že jsem hrozně hubená protože mám propadlé tváře a lezou mi žebra jenže moje stehna a celkové nohy i zadek jsou jak no ani nevím co prostě šílené. Zítra jdu k Dr na kontrolu, řeknu si o antikoncepci a uvažuju o Yadine vím že je docela drahá, ale je v ní hormon který odvádí přebytečnou vodu z těla, kterou tělo absolutně nevyužívá jen ji uložil během těhotenství. A co se týče spinningu, pokud překročíš svou tepovou frekvenci což je max 103 tepů za minutu tak tuk neodbouráváš jen ho měníš na svalstvo a tím padem nehubneš a co se týče pánve, mám ten samý problém, davam tomu ještě chvíli než se mi teda smrsknou trochu ty tuky ale vidím to na nové kalhoty.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
867
28.1.10 10:28

já žasnu… :lol: Holky, já jsem v těhu nabrala 35 kg… Malému budou na konci března 2 roky… Šlo to pomalu, ale šlo… Nikdy jsem nijak necvičila, ani nedržela žádnou dietu… Moje tělo se změnilo, to ano - každé z nás se pánev prostě roztáhne a s tím prostě nic neuděláš… Určitě by mě strašně bavilo každý den lítat po posilovnách :lol: Přes den jím s malým, ale jako nemám problém vzít si jídlo večer, pokud mám chuť… Přes den se doma moc nezdržujeme…
A nekojila jsem… Teda kojila - týden :-( :cry:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
14721
28.1.10 10:29

No z mého pohledu prostě cvičíš moc. Je to sice absurdní, ale tělo pak nemá příležitost na regeneraci. A už tu někdo psal, možná prostě nabíráš svaly místo abys hubla.

Další věc je příjem kalorií. Možná jíš správné věci, ale nejíš toho moc? Zkus si spočítat svůj denní příjem kalorií třeba tady: http://www.flora.cz/…/e_index.htm

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
28.1.10 10:31

Holky, ale me to ani jako extra zaprah neprijde, uplne se tesim na to, jsk si dam kazdy den hodinu nebo hodinu a pul oddech od male, od manzela, od domacnosti…chodila jsem jeste na trampoliny, jenze tam se projevovalo povolene panevni dno po porodu, ac v normalnim zivote nemam zadne potize, tak jsem toho musela nechat. (jediny co je tedy zaprah, jsou ty prachy za to - tydne dam za cviceni 650 8-o 8-o a to je teda husty z rodicaku - ale casem, az budou nejake vysledky to zredukuju na udrzovaci 2,3 hodinky tydne)
Ohledne tepu - objednala jsem si meric, o tepovych frekvencich vim, zatim merim klasicky - musim byt schopna komunikovat ve vetach, ale ne uz zpivat :-)
Asi bych mela jist i vic (jako myslim nutricne hodnotneji). Naivne jsem si myslela, ze bude stacit odbourat sladky a taky vecerni bramburky s manzelem u TV. Driv mi stacilo jist trosku min den dva a bylo vsechno OK.
Proste me s.re, ze nerozumim najednou svymu telu, pred tehotenstvim jsem vedela co a jak, vse bylo jak jsem JA chtela - vahu jsem mela pres deset let stejnou +- kilo. A ted? Vubec nemam nad sebou kontrolu, telo se chova jinak…
Yadine beru taky, pred tehotenstvim jsem ho brala 10 let, ted ho beru asi trictvrte roku - ale teda nepozoruju nic, zadny odvodneni.
No, koukam ze taky bojujete :lol:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
28.1.10 10:33

Lucie, to mas teda dobre, co vic muzu napsat…male je 19 mesicu a jak jsem jiz psala NIC samo neslo, tak proto ta moje snaha. A me ti to litani po cviceni bavi:-)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3412
28.1.10 10:36

řekla bych, že hodně sportu a málo bílkovin. Slyšela jsem, že tvarohy jsou na doplňování bílkovin to pravý ořechový.
Dále omezovat sůl na minimum, ta mrcha zadržuje vodu, co člověk po porodu má.
No mě to teprve čeká, tak jsem zvědavá :lol:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
28.1.10 10:37

Chuanitko - schvalne napisu, co jsem jedla vcera:
rano: tmavy chleb s florou a platek eidamu na kazdem chlebu (2 platky) + rajce + 2 blumy
svacina: hruska a hroznove vino, trosku
obed: tofu, cuketa, brambory + mangovy dzus s vodou
svacina: bily jogurt s bananem
vecere: zeleninovy salat (paprika, rajce, okurka, slunecnicova seminka, olivovy olej, balsamikovy ocet, mozarella)

My jsme zvykli jist zdrave (teda ja a dcera, manzel je kapitola sama pro sebe). Jak uz jsem psala odbourala jsem ty cokoladicky, Mon Cheri :kytka: a bramburky vecer.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
14721
28.1.10 10:44
MadGirlNancy píše:
Chuanitko - schvalne napisu, co jsem jedla vcera:
rano: tmavy chleb s florou a platek eidamu na kazdem chlebu (2 platky) + rajce + 2 blumy
svacina: hruska a hroznove vino, trosku
obed: tofu, cuketa, brambory + mangovy dzus s vodou
svacina: bily jogurt s bananem
vecere: zeleninovy salat (paprika, rajce, okurka, slunecnicova seminka, olivovy olej, balsamikovy ocet, mozarella)

A zkusila jsi to nasázet do té kalkulačky? Sice budeš muset přemýšlet nad množstvím, ale za pokus to stojí ne? :wink: Já když chtěla zhubnout, tak jsem se nesměla dostat přes 7000kJ :nevim:
A taky myslím, že je tam málo bílkovin.

Ale jako upřímně, jsi fakt záhadou :mrgreen: Určitě ale vidíš aspoň nějaké výsledky, třeba zpevněnou postavu ne?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
28.1.10 10:46

Jo, coz to asi jo, to mam zpevnenej zadek a stehna. Ale nejak se nemuzu zbavit toho co mi vylejza nad kalhotama vis co myslim.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama