Nedodržení zákonné lhůty - pojišťovna

  • Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
22.11.19 12:17

Nedodržení zákonné lhůty - pojišťovna

Ahoj holky, prosím o radu.. Před 4 týdny pojišťovna uzavřela pojistnou událost, dočetla jsem se, že na vyplacení mají 15 dní od uzavření a vyčíslení události - a dodnes samozřejmě ani koruna. Peníze akutně již potřebujeme. Při volání na pojišťovnu nás vždy odbudou tím, že v systému nic nevidí - je to pro ně uzavřena událost a že se nám ozve likvidátor určitě ještě ten den, který to měl na starosti, že na něj kontakt dát nemůžou, pouze zadat požadavek, aby volal on. Už druhý týden den co den voláme, likvidátor se samozřejmě neozyva. Volala jsem i svoji pojišťovací agentku, která je mou kamarádkou, řekla mi, že z její zkušenosti pojišťovna vyplácí do týdne od uzavření a že prostě máme tlačit na pojišťovnu. Kontrolovali jsme vše, správné číslo účtu, jestli jim něco nechybí, ale vše je v pořádku uzavřené… Jak se proti tomuhle bránit a dostat se k penězům, které nám náleží? Byly to peníze za autonehodu, kterou jsme nezavinili, ze dne na den jsme přišli o auto, které potřebujeme ke každodennímu životu, po uzavření události jsme museli vrátit náhradní auto a nyní máme na vlastní náklady půjčené jiné, rezervované jiné auto, pro které máme jet, máme z tohohle zdržování šílené výdaje navíc a nevíme, jak postupovat dál. Dnes jsme tam opět volali a opět jen, že se nám likvidátor ozve (tohle slyšíme už dva týdny den co den) a že oni nic nevidí, že pro ně je to prostě uzavřené. Uznávají, že peníze už měly být dávno na našem účtě, zákonná lhůta pro vyplacení je pryč.. Někdo zkušenosti nebo rady jak dál? Jinak pojišťovna Kooperativa.. Díky a prosím anonym, citlivé údaje

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
157
22.11.19 12:34

Oni ti lidé na infolince obvykle lidi rychle odbydou.. Co zkusit zajít osobně na pobočku? Třeba vás při osobním kontaktu tak rychle nepislou někam, jak to umí 🤔 je to na houby. Jen co něco nutné potřebujete, tak je ticho ale jen co něco nabízejí, volají i 5× denne. Opravdu zajděte na pobočku a nenechte se odbyt :palec:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
22.11.19 12:38

@Lentilka93 :zed: mě jde hlavně o to, že už je i po té zákonné lhůtě a oni úplně v klidu. To musí člověk začít vyhrožovat stížnosti na coi a že bude požadovat všechny náklady? :zed: pořád slibuji jak se někdo ozve a samozřejmě se nikdo neozyva :pocitac:

  • Citovat
  • Nahlásit
12799
22.11.19 12:44
@Anonymní píše:
Ahoj holky, prosím o radu.. Před 4 týdny pojišťovna uzavřela pojistnou událost, dočetla jsem se, že na vyplacení mají 15 dní od uzavření a vyčíslení události

Nový občanský zákoník, Předpis č. 89/2012 znění od 1.12.2018.

§ 2798
(1) Není-li splatnost pojistného plnění ujednána, je splatné do patnácti dnů ode dne skončení šetření.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
157
22.11.19 12:47
@Anonymní píše:
@Lentilka93 :zed: mě jde hlavně o to, že už je i po té zákonné lhůtě a oni úplně v klidu. To musí člověk začít vyhrožovat stížnosti na coi a že bude požadovat všechny náklady? :zed: pořád slibuji jak se někdo ozve a samozřejmě se nikdo neozyva :pocitac:

Ano, ve vašem případě bych se stiznosti ohanela. Jsou to vaše penízky a jistě dost potřebné. Nejde to po dobrém, půjde to po zlém. Nečekejte na nic a řešte to osobně už teď 👍

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
22.11.19 12:50
@Cenarius píše:
Nový občanský zákoník, Předpis č. 89/2012 znění od 1.12.2018.§ 2798
(1) Není-li splatnost pojistného plnění ujednána, je splatné do patnácti dnů ode dne skončení šetření.

Přesně toto nedodrzeno. Jiná splatnost nesjednana, od uzavření je to 28 dní…

  • Citovat
  • Nahlásit
19417
22.11.19 13:02

A jít na pobočku? Já bych byla schopná tam prudit několik hodin

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
157
22.11.19 13:07
@lachtanice86 píše:
A jít na pobočku? Já bych byla schopná tam prudit několik hodin

Přesně tak :palec:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
22.11.19 13:07

@lachtanice86 tam můžeme nejdřív za týden, máme tak náročnou práci a dvě děti, že to prostě dřív zkloubit nejde :zed: trošku jsem doufala, že do té dob, už to bude na účtě :zed:

  • Citovat
  • Nahlásit
26593
22.11.19 13:29

Maji Facebook? Tak napsat tam. na Linkedin najit sefy a napsat jim.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1026
22.11.19 13:33

Mate od pojišťovny dopis, ze škodni událost byla uzavřena a plnění bude zasláno má konkrétní c. uctu? Trochu to z tvého popisu nevyplývá.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
868
22.11.19 13:39

A co zkusit znovu volat a stat si za tim, ze chces mluvit s nadrizenym? Popravde, pokud budes troublemaker, zacnou tvuj pripad resit prednostne… Nejakou dobu jsem pracovala na pasivnim call centru jako vedouci reklacniho tymu a popravde, tech stiznosti a reklamaci bylo tolik, ze se proste vyrizovali pomalu a nekdy se zakonne lhuty nedodrzy, ale jakmile prisel nejaky ostry mail nebo telefon (vyhruzky typu: oznamim vase jednani na coi, obratim se na media, atd.), resil se problem prednostne. Takze byt opravdu neodbytna, samozrejme ve vsi slusnosti, zadat vedouciho, trvat si na tom, ze neukoncis hovor, dokud ti nedaji reseni.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
22.11.19 13:44

Zavolej tu svoji kamarádku a tlač na ni, ať to začne řešit ona. Není tady jen od toho, aby uzavřela pojistnou smlouvu a o víc se nestarala. Má dost možností kam volat a na koho zatlačit. Manžel je finanční poradce a neexistuje, aby odkázal při řešení takovýho problému klienta na infolinku, volá sám, řeší a vyřeší. Nenech se odbýt jen proto, že je to kamarádka. Ona ti může pomoci, ale jaksi se jí nechce…

  • Citovat
  • Nahlásit
1938
22.11.19 14:25

Přesně tak, jak se píše nade mnou. Od toho ten finanční poradce taky je, aby pomohl vymoci plnění. Tlačila bych i na poradce, ať situaci řeší.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
22.11.19 23:26

Jiste, do 15 dnů od obdržení dopisů jste měli mít peníze, to už tu někdo psal.

Napsat stiznost na pojistovnu-označit slovem „stiznost“, adresu pro podání stížnosti musí mít uvedenou veřejně, např. na webu. V te stížnosti rovnou napsat, ze to posíláte rovněž na Českou národní banku, aby prosetrila jejich postup z hlediska zákona. Tam to můžete poslat taky, ale ta přímo pravomoc dat příkaz k zaslání peněz nemá. Ale nahlasila bych to úplně klidně, budou mít průšvih.

  • Citovat
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat