Reklama

Nedoplatek na elektřině, mám nárok ho po matce vymáhat?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 16.05.18 18:50
Nedoplatek na elektřině, mám nárok ho po matce vymáhat?

Ahoj, mám dotaz.
Měla jsem 1/3 chaty, matčina 1/3 a bratrovi 1/3 se prodala v exekuční dražbě. Na té chatě jsem přes rok nebyla, rozhodla jsem se tu 1/3 prodat, ale byl problém. Moje matka. Moje matka tam bydlela, elektřina byla psaná na mě. Po tom co se odstěhovala mi přišel nedoplatek (od srpna do února) 20 tis, matka mi odmítá cokoliv dát. Ještě studuji a do toho pracují abych se uživila, protože matka mi nepřispěje ani korunu na jídlo.
Mám nárok to po ní nějak vymáhat?
Předem moc děkuji za odpovědi.

Stránka:  1 2 Další »

Reklama

Reakce:

arinecka
Závislačka 4677 příspěvků 16.05.18 18:55
@Anonymní píše:
Ahoj, mám dotaz.
Měla jsem 1/3 chaty, matčina 1/3 a bratrovi 1/3 se prodala v exekuční dražbě. Na té chatě jsem přes rok nebyla, rozhodla jsem se tu 1/3 prodat, ale byl problém. Moje matka. Moje matka tam bydlela, elektřina byla psaná na mě. Po tom co se odstěhovala mi přišel nedoplatek (od srpna do února) 20 tis, matka mi odmítá cokoliv dát. Ještě studuji a do toho pracují abych se uživila, protože matka mi nepřispěje ani korunu na jídlo.

Tak jestli ještě studuješ tak máš nárok na výživné od matky, i otce, kolik ti je? Proč je elektřina psaná na tebe? Ty jsi nevěděla že tam bydlí?

Uživatel je onlineAspera
Generální žvanilka 20556 příspěvků 1 inzerát 16.05.18 18:57

Myslíš že někdo kdo přišel o něco v exekuci ti bude něco platit? Vymáhat to můžeš, ale pochybuju, že něco dostaneš, jen budeš ještě platit další výlohy.

Monchichik
Závislačka 4717 příspěvků 16.05.18 18:59