Nedostala jsem mens. po změně antikoncepce

  • Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
6.1.22 10:03

Nedostala jsem mens. po změně antikoncepce

Ahoj, několik měsíců jsem brala antikoncepci Mistra a menstruace se vždy dostavila do 2-3 dnů od dobrání platíčka. Kvůli zdravotním problémům jsem začala brát jinou antikoncepci (Yadine), tedy jsem normálně navázala na předchozí měsíc, jen už s novou antikoncepcí. Poslední prášek jsem měla ale v neděli a menstruace nikde, ani žádný náznak, že by měla teď přijít (mívám vždy dopředu bolesti břicha atd.). :( Může to být změnou antikoncepce? Mám ještě pockat na další měsíc, nebo to kdyžtak nějak resit? Děkuji

  • Citovat
  • Nahlásit

Na tento dotaz zatím nikdo nereagoval, buďte první!

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat