Negativní těhotenský test - nečekané zklamání

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
kacenka205
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 31.07.19 20:52
negativní test v 23, divný pocit

Ahoj, mám 4 letý vztah, je mi skoro 24, příteli 26. Já ještě studuji. Vztah je hezký, i když jsem řešila z jeho strany menší selhání. Vzatý nejsme, dítě jsme chtěli až tak za 2 roky.
Jde o to, že jsem teď řešila ranní nevolnost a špinění, a napadlo mě si poprvé v životě udělat těhotenský test. I když beru léky. Přítel test koupil. Jako byl vystrašený, ale choval se celkem rozumně.
Test byl negativní. Ulevilo se nám. Já ale během 2 minut dostala strašnou depku, a bezdůvodně jsem asi 5 minut brečela, možná mi bylo trochu líto, že je to negativní.
Je to normální? Najednou přítel začal říkat, jak bychom to zvládli atp. a já si najednou začala vše vykreslovat.
Stalo se vám někdy něco podobného?

Reakce:
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 31.07.19 21:00

Ano, mela jsem to podobne, po negativnim testu jsem se, ac „nevedomky“, zacala kazdy mesic kupovat dalsi prestoze jsem brala antikoncepci, proste jsem tajnedoufala, ze se to " povede". Bylo tezke sama sobe si priznat, ze bych miminko preci jen opravdu chtela. Chvili pockej, nech emocim volny prubeh a kdyby to neustalo, promluv si o tom s partnerem, jak to vidi on, treba budes prekvapena kdyz ti rekne ze to citi stejne :palec: Prosim anonym :oops:

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 31.07.19 21:02

Nestalo, ale tvou reakci chápu ;) Úplně se mi vybavila scéna ze seriálu Přátelé. Tam to ale nakonec těhotenstvím dopadlo. S přítelem si o tom můžete promluvit. Třeba jste na rodičovství připravenejsi, než myslíte :kytka:

Karleon
Kelišová 5797 příspěvků 31.07.19 21:14

Možná ideální čas na založení rodiny?

Uživatel je onlinej.a.n.i1
Hvězda diskuse 67519 příspěvků 31.07.19 21:21