Nějaký univezrální recept, jak si udržet přítele/manžela ?

31
14.3.16 09:07

Nějaký univezrální recept jak si udržet přítele/manžela ?

Ahoj,

nevím jak dál jsem šíleně zamilovaná, ale totálně moc :( A tím pádem to taky enormě kazím…místo toho, aby on dobýval mě já spíš dobývám jeho. Je o 9 let mladší ( názory, jak jsem nemožná, trapná, hloupá a najivní, stará - to opravdu vím, tudíž nepotřebuji).Studuje, pracuje, taky studuji a pracuji, ale asi mám priority jinde, jak být pro něj zase zajímavá, když náš sex je lepší než skvělý? :oops:

Jak ho zaujmout a zajímat (alespoň na dlouhou dobu)?

Než zase dostanu rozum? (Pokud se mi to někdy poštěstí).

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

3555
14.3.16 09:08

Nedobývat ho, nechat mu volnost..

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
58592
14.3.16 09:11

@pleada nijak, pokud to není oboustranné, tak to fakt neřeš.. Nech ho, ať se chová jak chlap. Tímhle přístupem zabiješ fakt vše..

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
437
14.3.16 09:13

Zachovat si každý svoje kamarády a chodit za nima každý zvlášť, pak mít i společné, prostě nechat ve vztahu určitou svobodu, neukazovat přílišnou zamilovanost a závislost…Jsem šťastně vdana 20 let :)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Bora-Bora
14.3.16 09:14

@pleada Klasika u zamilovaných žen. Věřím, že jsme si tím prošly každá a každá se to učíme „dělat jinak“ v jakémkoliv věku.

Opravdu se odpoutej, bud nedostupná, nenabízej se, nereaguj na jeho zprávy hned, at si trápí hlavinku i on sám. Nech ho zaměstnat mozek, at přemýšlí, co a s kým zrovna děláš. At si uvědomí, že mu chybíš.

Nj, ted jsem chytrá, po té, co jsem si taky naběhla :mrgreen:

• Citovat
  • Upravit
24095
14.3.16 09:24

Nechávat se jako delina..

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
6868
14.3.16 09:35

Ingredience:

1. Nebýt na něm závislá ve smyslu neviset na něm 24hod. denně
2. Dopřát svobodu sobě i jemu
3. Mít své koníčky, své kamarády a známé
4. Být prostě holka „do nepohody“

Postup: