Nejde mi vůbec zhubnout ani deko

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
maca84
Kecalka 382 příspěvků 09.08.19 17:54
Nejde mi vubec zhubnout ani deko

Uz jsem sem psala skrze hubnuti…vsude ctu hak vsichni hubnou a me to proste nejde…jsem uz 2roky po porodu druheho ditete a mam furt stejne.od ledna jsem prestaka jist sladky a ze jsem ho zrala fakt dost a ani deko dole cvicila jsrm obden a nic strava klasicka rano caj chleba sunka syr atd sladky veci jako kase atd nemam rada.malo piji to je muj problem. chtela bych zaradit jogurty ale nevim jaky se hodi potrebuji vedet znacku a jestli muzu i ovocne…jaky bilkoviny jite jak je jite adt. stitku nenam byla jsem u dr. a vse ok. prosim radu jak na to.mam 165 a 78 necely 2kilka jsem pribrala a nevim jak. drive hsem mela 63-65ale me by stacilo i tech 68kg prosim poradte… :mavam:

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
Marben
Ukecaná baba ;) 2166 příspěvků 09.08.19 18:00

Nejíst sladké, to splnujes, ovoce spis dopoledne, odpoledne už ne. Jist pravidelně je základ. Já zhubla po porodu deset kilo tím, ze jsem absolutně vyřadila sladké, místo bílého pečiva celozrnne, nejim přílohy ale k masu si dam jako přílohu salát, zeleninu. Samozřejmě nepit limonády atd. Poslední jídlo si dávám tak v šest večer, přidala jsem dost na pohybu- ale doma necvicim a jim tak, abych byla najedena, ale ne “přežraná” a jako můj osobní základ je to, nedojidat po dětech :palec:

maca84
Kecalka 382 příspěvků 09.08.19 18:04

@Marben zajimavy je ze jsem si myslela ze to sladky kdyz prestanu jist tak ze neco pujde dolu ale ani deko. :think: je pravda ze jim pecivo klasicky mame ve meste penny a ani nevim zda tam prodavaji celozrnny vsude je to obarveny tak nevim ale diky za prispevek :palec:

carsa
Ukecaná baba ;) 1496 příspěvků 09.08.19 18:10

Celozrnný rohlík obsahuje úplně stejně mouky jako normální. Má navíc jen trochu vlákniny, nějaké minerály, ale kaloricky to vyjde nastejno. Pokud to vůbec celozrnný rohlík je, protože to, co se tváří jako tmavé pečivo, bývá zpravidla dobarvováno karamelem, takže má těch kalorií ještě o hodně víc.

bordeaux-zuzka
Kecalka 147 příspěvků 09.08.19 18:14

A jíte dost? Jako jestli nehladovite, to pak tělo nepustí nic. Zkuste napsat svůj denní jídelníček.

Kriss Tina
Extra třída :D 11722 příspěvků 09.08.19 18:34

Spíš než na váhu se soustřed na centimetry. Ono váha jít dolu nemusí, když se bude tuk nahrazovat svalama :think: hodně pít čistou vodu, to taky dělá hodně. Sladké (i ovoce) spíš dopoledne, vynechat smažené, pečivo, omezit přílohy, limonády, zařadit hodně zeleniny a nějaký pravidelný pohyb.

Timara
Zasloužilá kecalka 906 příspěvků 09.08.19 19:01

Já jsem nějakou dobu nejedla cukr a pečivo (a dost omezila i jídla s bílou moukou) a nezhubla jsem vůbec nic. Až když jsem začala hlídat příjem na kalorických tabulkách a jíst víc pravidelně, tak se to hnulo.

Lainaire8
Závislačka 2940 příspěvků 5 inzerátů 09.08.19 19:09

Naprostej základ - je jedno co jíš a kdy (ovoce má stejnej počet kalorií ráno i večer :roll:, to je blbost číslo jedna), prostě musíš mít VÝDEJ větší než PŘÍJEM. To je úplnej základ. Což teda nesplňuješ, proto nehubneš. A jelikož nepribiras, asi jíš tak nějak stejně jako denně spálíš. Takže buď přidej pohyb nebo uber počet snedenych kalorií :nevim:

Na netu si najdi kalkulačku jakej je tvůj bazální metabolismus a jestli v tomhle úplně lítáš, začni používat kalorické tabulky a číst etikety.

Můj příklad : vím že denně spálím přibližně 2000kcal, takže se snažím jíst do 1500 kcal denně a taky denně cvičím nebo chodím běhat. To, jestli si dám Snickersku za 300kcal nebo radši mísu salátu s masem za 300kcal (co tě asi zasytí víc? :nevim:) to už je můj problém a rozhodně je v mém životě místo pro všechno :mrgreen:

A hodně pít, pokud možno čistou vodu, to je jasný.

Dnes je 9.srpna, obula jsem se do toho od 1.srpna a mám dole 2kg :palec: za chvíli to bude půl roku od třetího porodu…

Ou
Echt Kelišová 8545 příspěvků 09.08.19 19:10

1. píšeš si co skutečně sníš, včetně váhy, nebo jen máš pocit že jíš zdravě? Kolik vlákniny denně sníš? A ze všech zdrojů? Ovoce, zelenina, ořechy, semínka, celozrné obiloviny a pseudobiloviny i luštěniny?
2. jíš dostatečně, pokud nepokrýváš svůj bazální příjem, tak tělo ukládá co může.
3. hýbeš se dostatečně? Sktuečně?

Spíš pořádně? Odpočíváš? Pokud ne - opět, tělo jede ve stresovém režimu a ukládá co může.

Ou
Echt Kelišová 8545 příspěvků 09.08.19 19:12

@Lainaire8 hele 2 kila za týden - to je voda, ne tuk, fyziologicky to fakt nejde, je mi líto. Takže spíš hladovíš se všemi nevýhodami co to sebou nese.

Marben
Ukecaná baba ;) 2166 příspěvků 09.08.19 19:16
@carsa píše:
Celozrnný rohlík obsahuje úplně stejně mouky jako normální. Má navíc jen trochu vlákniny, nějaké minerály, ale kaloricky to vyjde nastejno. Pokud to vůbec celozrnný rohlík je, protože to, co se tváří jako tmavé pečivo, bývá zpravidla dobarvováno karamelem, takže má těch kalorií ještě o hodně víc.

Pecu si doma sama - celozrnne :palec: ale pecivo jsem omezila teda minimálně o polovinu

maca84
Kecalka 382 příspěvků 09.08.19 20:04

@Ou jsem v jednom fofru mam dve deti ale to znate vsichni to se nevymlouvam. Spim tak sest hodin s toho 2krat i nekdy vicekrat za noc me zbudi mladsi syn. slovo odpocivat neznam co mam deti.. Jidlo kladicky snidane to mi jeste malej uzdibuje obed nekdy svaca a vecere.piju mozna necely litr vody sladky nepiji. obcas domaci buchtu jinak nic. zeleninu jim narazove a ovoce taky. :)

maca84
Kecalka 382 příspěvků 09.08.19 20:07

@Kriss Tina centimetry taky stejny jak rikam ani deko a cm taky nic. :think:

maca84
Kecalka 382 příspěvků 09.08.19 20:10

@bordeaux-zuzka snidane pecivo syr sunka gervais pomazanky obed klasicky co uvarim. obcas svacina vetsinou jablko banan okurka atd jak kdy…a vecere bud tepla nebo studena taky. takze rada bych treba jogurty ty moc nemam v jidelnicku ale nevim jaky jsou dobry znacku…sladke jidla nejim.vody cisty tak necely litr a jedno kafe denne s mlekem :think:

Nickless
Povídálka 38 příspěvků 09.08.19 20:23

Nejlepší jsou bílý neochucený jogurty, ať už smetanový nebo řecký, a naházet do toho vločky, ovoce, semínka, podle chuti. Chce to jíst pravidelně, menší porce po 2-3 hodinách, pravidelnost dělá hodně. Dobrý jsou i ovesný kaše (jen vločky + voda (mléko)) s ovocem, oříšky, zase podle chuti. Šunku kupovat aspoň okolo 90 %, číst etikety a hlídat si příjem, a jak bylo zmíněno výše, jestliže by třeba svačina měla mít okolo 1000 kj, tak už je vaše věc jestli si dáte snickersku nebo ovocný salát, ale mělo by vás to zase nasytit na nějaký 2-3 hodiny. U redukční diety se doporučuje 4500-6000 kJ, ale je to individuální. Při hladovění tělo ukládá. Pokud máte instagram doporučuju sledovat profil _milluji_ (dvě l jsou správně)

Stránka:  1 2 Další »
Váš příspěvek
Reklama