Nejhorší kurýrní služba

Napsat příspěvek
Anonymní
8.7.20 23:46

@klamonožka
tam jsem pracovala UPS :mrgreen:, takže vím, že pro firmy jsou super, ale u soukromých zákazníků to občas vázne ;) systém, co je tam nastavený je pro normální pracující lidi trochu nevýhodný…

DHL, jak kdy…u mě nejlépe funguje PPL a DPD, pošta zásadně nevolá a druhý den donese poštačka lístek, že je věc na poště…

Zasilkovna funguje dobře, pokud není nějaká neočekávaná událost, v době koronaviru jsem dostala balíček po 4 týdnech a na zásilkovnu vzdálenou přes 5 km, ikdyž další 4 jsou blíže…a min. 3 byly otevřené…

  • Nahlásit
  • Citovat
1608
9.7.20 00:23

Já mám pifku na DPD a Geis - nevolají, neberou platební karty (mají nedostatek platebních terminálů) a jsou tam nepříjemní řidiči. Když mám na vybranou, tak PPL nebo pošta.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
22222
9.7.20 01:21

Beru cokoliv jiného než Ceska pošta. U nás je to s nimi tragické, sedím doma, nikde nikdo a večer dojde sms, ze jsem nebyla zastizena a mám si dojit na postu. :zed: :zed: A kolikrát ani to ne a za 2 dny mám ve schránce výzvu.
Nejvíc mi vyhovuje PPL. A hodně je to fakt o lidech, od GLS k nám jezdí hrozne nepříjemná paní, ani zabucet neumí…

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
6415
9.7.20 04:27

Já nesnesu poštu. Nic si přes ne nenechám doručit, pokud není jiná volba tak objednávání jinde. Výbornou zkušenost mám naopak s DHL, PPL, DPD jinak ještě Zásilkovna a to jen proto, že ji mám opravdu kousek od domu.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
4925
9.7.20 05:01

Nejlepší nevim, preferuji zasilkovnu, protože na ty borce nemám moc nervy a s miminkem a detmi jsem často venku, tak se mi nechce čekat doma. Asi PPL bych preferovala. A čemu se opravdu vyhýbám, to je Česká pošta :cert: Tady extra nepříjemná baba, volám jí, že potřebuji odjet, kde je, že si jí ulovím, a ona, že už tu byla a nebude ke mně jezdit 10×…a flákla mi telefonem, jak kdybych byla její starej!! :cert: Volám zpátky a vytípla mi to a pak poslala SMS, že na mě nemá náladu :pocitac: pak poslala další SMS, že to někdy přiveze, až pojede okolo. Tak jsem šla s kočárem, že na toto opravdu čekat nebudu a venku a jsem ji náhodou jí potkala. Toť poslední zkušenost s ČP a nikdy více!! Ale je to opravdu o lidech :D

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
10159
9.7.20 05:52
@MrsNorris píše:
Mám zkušenosti snad se všemi, co u nás jezdí, a obecně fakt platí, že nezáleží na značce, ale na konkrétních řidičích, kteří obsluhují tvou lokalitu.

Přesně tak, u nás jezdil Geiss strašně fajn ridic. Teď už patří pod PPL a bohužel ho využívalo jen Tchibo.
Ten řidič mi vždy den převzetí volal už ráno a domluvili jsme se. Dokonce byl schopny mi balík přehodit na jiného řidiče, když jsem byla na jiné adrese. proto volal vždy před výjezdem. Byl to mladej kluk, byl jako kurýr dokonale :lol:

Teď se mi změnil ridic PPL a nic moc, tuhle jsem už stekala do telefonu, když mi řidič začal pomalu rozkazovat do telefonu, že mam jit dolů ale hned!!!
Pomohlo to, uklidnil se.

Fenomén byl ovšem rozbitý platební terminál České pošty, :jazyk: snažila jsem se mít hotovost, ne vždy to vyšlo. Požádala jsem rodiče, st mi zo priste nechá na poště, když nemůžu platit kartou.
Seriál mě do telefonu, že mají dlouhodobě rozbitý terminál a že on bude platit pokutu za nedorucrny balík, co si to dovolují?!! V době karantény Pošta terminál pořídila nový, aspoň k něčemu to bylo.
Postu teda fakt nemusím.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama