Nejlepší kamarád - co s ním?

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
4.1.22 21:42

Nejlepší kamarád - co s ním?

Dobrý den.

Potřebuji se vypovídat ale zároveň bych potřebovala i nějakou radu. Já ani tak nemám problém. Studuji 4. ročníkem SŠ a brzy mě čeká maturita ale nějak to zvládám. Každopádně mám nejlepšího kamaráda, sedí se mnou v lavici, mám ho opravdu ráda ale už si s ním nevím rady. Neustále řeší svoji přítelkyni a jejich vztah a pořád mě s tím obtěžuje a není lehké se ho zbavit. Pro radu mi volá jeho maminka, která se přátelí s naší rodinou a naší rodině pomáhá. A i my její. Už je z kamaráda zoufalá jako já a neví co s ním. Hledala psychology a nenašla, všude plno apod a když ji říkám, aby mu zavolala sanitku když mu není psychicky dobře a je paranoidní a pořád řeší svoji přítelkyni, co udělal a neudělal špatně apod tak odmítá. Pošle jej do školy ale tam nefunguje a hlavně mě a spolužáky tím docela ničí. Dnes už to překročilo všechny meze. Došel těsně před odpoledním vyučováním, chtěl se mnou mluvit a když se ptám, jestli to počká, řekne že jo. Se spolužačkou jsem řešila vysokou školu, důležité téma pro mě a pak jak začala hodina jsem seděla s jinou vepředu abych viděla lépe. Sedám si tam občas abych viděla kdo je zkoušený, co říká apod. V hodině začal brečet a učitele poprosil, jestli by mohl jít na záchod že mu není dobře. Vyletěl ze třídy s mobilem. Řekla jsem učitelovi, že za ním jdu a on říkal, ať jdu a poresim s ním co má za problémy. Telefonoval a byl až hysterický. S kamarádkou telefonoval, protože mu přítelkyně napsala, že neví jestli jej miluje. Udělala to už podruhé, ale vlastně se jí nedivím, protože se občas chová jako dítě a je paranoidní… Těžko se to popisuje. Dnes večer se s ním rozešla. Mezitím jsem ale měla telefonáty od něj i od jeho matky. Myslím si, že je důležité být pro kamaráda oporou, ale sama nestíhám svůj život a mám vlastní rodinu o kterou se starám (babička a děda)